نسخه چاپی

اسامی كاندیداهای اصلاح‌طلب از محفل‌های خانگی خود آنها مطرح می‌شود

عکس خبري -اسامي کانديداهاي اصلاح‌طلب از محفل‌هاي خانگي خود آنها مطرح مي‌شود

محمدرضا تابش گفت: گزینه‌های اصلاح‌طلبی كه مطرح می‌شود، جمع‌بندی احزاب اصلاح‌طلب نیست بلكه اینها جمع‌بندی محفل‌های خانگی خودشان است.

به گزارش نما، محمد‌رضا تابش نماینده مجلس و از فعالین اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درباره جمع بندی اصلاح‌طلبان در زمینه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فعالین اصلاح‌طلب نه به عنوان حزب و گروه چرا که حزب و گروهی باقی نمانده است چون واقعیت امر این است که بسیاری از موسسین حزب مشارکت، مجاهدین انقلاب و اعتماد ملی زندان هستند و یا با محدودیت مواجه‌اند. بنابراین چه جلسه‌ای می‌توانیم داشته باشیم؟ اما برخی افراد که تفکر اصلاح‌طلبی دارند، جلسات خصوصی‌ای در خانه‌هایشان دارند ولی اینکه به عنوان تفکر اصلاح‌طلبی بخواهند در عرصه بروز و ظهوری داشته باشند و تصمیم بگیرند که در انتخابات حضور داشته باشند یا خیر، چنین بحثی نشده است و هرچه هست مربوط به جلسات محفلی دوستانه است.

وی افزود:هیچ حزبی به دلیل اینکه بسیاری از دست‌اندرکارانشان با محدودیت مواجه هستند، اجازه فعالیت سیاسی ندارند و یا در زندان‌ هستند، هنوز نتوانسته‌اند، تصمیم بگیرند که انشاءالله این موانع رفع شود، بهتر می‌توان صحبت کرد.

تابش درباره گزینه‌های اصلاح‌طلبی که مطرح می‌شود، تصریح کرد: این گزینه‌ها جمع‌بندی احزاب اصلاح‌طلب و اینکه بگوییم جبهه اصلاحات تصمیم دارد در فرآیند انتخابات مشارکت کند، نیست. اینها جمع‌بندی محفل‌های دوستانه و خانگی خودشان است.

وی که خواهرزاده خاتمی نیز هست، احتمال کاندیداتوری خود را نیز رد کرد.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...