نسخه چاپی

روایت رفسنجانی از عملیات برون مرزی سپاه

گزارشی از شیوه­‌ها و مراكز چاپ اسكناس تقلبی ایران را دادند. معلوم است كه قضیه شكل اخلال اقتصادی دارد. درباره راه­‌های رفع این مزاحمت مذاكره كردیم. قرار شد اقدام شود.

به گزارش افکارنیوز، طی سالیان پس از انقلاب، معاندین راه‌های مختلفی برای مبارزه با نظام اسلامی پیش‌بینی و اجرا کرده‌اند. یکی از این راه‌ها مختل کردن اقتصاد کشور از طریق چاپ اسکناس‌های تقلبی است. این کار در گذشته با شدت بیشتری پیگیری می‌شد، اما با هوشیاری مسئولین نظامی و انتظامی کشور این مشکل دیگر بروز و ظهور کمتری دارد. هاشمی رفسنجانی در خاطرات ۶۸/۲/۱۴ درباره چاپ اسکناس تقلبی و به دام افتادن متقلبان توسط سپاه می‌نویسد:


روایت هاشمی رفسنجانی از عملیات برون مرزی سپاه

ساعت نه و نیم صبح به دفتر فرماندهی کل قوا رسیدم. ماشین چاپ اسکناس تقلبی ضدانقلاب را که از داخل پاکستان از دست اشرار گرفته بودند، با نمونه­‌های اسکناس­‌های چاپ تقلبی آوردند. نیروهای سپاه شصت کیلومتر در عمق بلوچستان پاکستان رفته­‌اند و با کشتن محافظان ماشین، آن را به داخل انتقال داده­‌اند. گزارشی از شیوه­‌ها و مراکز چاپ اسکناس تقلبی ایران را دادند. معلوم است که قضیه شکل اخلال اقتصادی دارد. درباره راه­‌های رفع این مزاحمت مذاکره کردیم. قرار شد اقدام شود.[۱]

[۱]. خاطرات سال ۶۸ هاشمی رفسنجانی، ص ۱۰۹

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...