نسخه چاپی

باهنر: قوه‌ مجریه پلیس را یاری كند

عکس خبري -باهنر: قوه‌ مجريه پليس را ياري کند

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی از مسئولان قوه مجریه و قضاییه خواست تا نیروی انتظامی را در انجام مأموریت خود در موضوع امنیت اجتماعی و اخلاقی یاری كنند.


به گزارش نما به نقل از فارس، محمدرضا باهنر نایب‌رئیس دوم مجلس شورای اسلامی در غیاب علی لاریجانی رئیس مجلس، ریاست صحن علنی پارلمان را بر عهده داشت طی سخنانی پس از پایان توضیحات وزیر ارشاد و سردار احمدی‌مقدم در خصوص موضوع امنیت اخلاقی و اجتماعی اظهار داشت: دغدغه جدی افکار عمومی از طریق نمایندگان به مسئولان کشور منعکس می‌شود و روشن است که اقدامات نیروی انتظامی در حوزه امنیت اخلاقی گوی سبقت را از دیگر دستگاه‌ها ربوده است.

وی با تشکر از نیروی انتظامی گفت: بعضاً برخی دستگاه‌های برنامه‌ریز و سیاست‌گذار نسبت به این موضوعات بی میل هستند و یا مقاومت‌هایی دارند.

نایب‌رئیس دوم مجلس با تأکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی همواره خواهان اجرای سیاست‌های کلی نظام و قوانین موضوعه کشور است، اظهار امیدواری کرد، مسئولان قوه مجریه و قضاییه، نیروی انتظامی را برای انجام این مأموریت یاری کنند.

باهنر در ادامه سخنان خود تصریح کرد: انجام اقدامات صبر و حوصله زیادی می‌خواهد و قاعدتاً در این زمینه حتی اگر تخلفی از سوی مأموری اتفاق بیافتد می‌تواند اقدامات خوب آن دستگاه را خنثی کند. بنابراین مراقب باشید تا افراط و تفریط در برخوردها انجام نشود.

وی تأکید کرد: نمایندگان مجلس حرفهای گفتنی زیادی دارند که بقیه این صحبت‌ها را به کمیسیون‌های تخصصی مجلس از جمله کمیسیون فرهنگی، شوراها و آموزش مجلس منتقل و واگذار می‌کنند.

نایب‌رئیس مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اگر ضرورتی وجود داشت حتماً تجمعاتی از نمایندگان برای بررسی بیشتر این موضوع تشکیل می‌دهیم.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...