نسخه چاپی

خاطرات جدید آهنگران در آستانه انتشار

كتاب خاطرات صادق آهنگران كه پیش از این قرار بود در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه كتاب تهران عرضه شود، در مراحل پایانی تدوین قرار دارد.نسخه جدید این كتاب با كتاب قبلی او تلفیق می‌شود.

به گزارش نما، علی اکبری نویسنده، با اشاره به کتاب خاطرات صادق آهنگران گفت: این کتاب قرار بود که در بیست و هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تهران عرضه شود، اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر کتاب در مراحل تدوین قرار دارد. کتاب شامل یک پروژه وسیع و مفصل است که انتشار آن زمان می‌برد.

وی افزود: پیش از این خاطرات آهنگران در یک جلد و در حجم 200 صفحه منتشر شده بود. در این کتاب جدید تلاش شده تا خاطرات با جزئیات بیشتر ذکر شود. به همین خاطر روایت خاطرات را از دوران کودکی ایشان آغاز کردیم و سپس در دوران نوجوانی، جوانی، جنگ و حوادث انقلاب ادامه دادیم. در این جلد هم جذابیت خاطرات بیش از جلد قبلی است و هم جزئیات بیشتری نسبت به کتاب قبلی در اختیار خوانندگان قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: بخشی از اثر جدید به نوحه های حاج صادق آهنگران اختصاص دارد. تلاش کردیم تا همه نوحه‌هایی که ایشان در دوران جنگ خوانده بودند، جمع‌آوری و در این مجموعه به آن بپردازیم. با توجه به حجم نوحه‌ها احتمالاً این بخش در کتاب مجزایی به همراه سی دی حاوی قرائت‌های وی در دوران جنگ به چاپ خواهد رسید.

اکبری با بیان اینکه برای جمع‌آوری این بخش از خاطرات بیش از 30 ساعت زمان صرف شده است، افزود: یکی از جذابیت‌های این جلد نسبت به جلد نخست، بیان طنزگونه راوی در نقل برخی از خاطرات است. به طور کلی خاطرات وی هم جذاب است، هم تأمل‌برانگیز و هم طنز. این جلد با جلد نخست تلفیق شده و در نهایت کتاب با عنوان «خاطرات آهنگران» از سوی نشر یازهرا(س) به چاپ خواهد رسید.

منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...