نسخه چاپی

نعیم قاسم:تكفیری‌ها بیش از همه اهل سنت راكشته‌اند

معاون دبیر كل حزب الله لبنان، تكفیری‌ها را «خوارج زمان» خواند و تروریسم تكفیری را طرحی آمریكایی صهیونیستی با هدف تخریب كشورهای اسلامی توصیف كرد.

به گزارش نما،‌ شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله لبنان گفت: تروریسم تکفیری، طرحی آمریکایی صهیونیستی برای تخریب کشورهایمان و بافت اجتماعی آنها از داخل است و روزی خواهد رسید که به طور گسترده‌ای دامن حامیانش را خواهد گرفت.

به گزارش وبگاه خبری «العهد»،‌شیخ قاسم با بیان اینکه تکفیری‌ها «خوارج زمان» هستند، تاکید کرد که به هنگامی که با وحدت و رویارویی عرصه را بر تروریسم تکفیری تنگ کنیم، آنگاه (تروریست‌ها) دامن حامیانشان را خواهند گرفت.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: هنگامی که با تروریست‌های تکفیری مقابله کنیم،‌ می‌توانیم آنها را شکست دهیم. سهل انگاری و مسامحه یا انتظار به هیچ روی جایز نیست زیرا این رویارویی چنانچه در این برهه رخ ندهد، بعدها هزینه سنگینی پرداخت خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه با تکفیری‌ها به عنوان خوارج متجاوز مقابله می‌کنیم و آنها را بخشی از یک مذهب خاص نمی‌دانیم، تاکید کرد: تکفیری‌ها از اهل سنت نیستند و هیچ ارتباطی با سنت (نبوی) ندارند. تکفیری‌ها چندین برابر سایر مذاهب و نژادها، اتباع اهل سنت را کشتند.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...