نسخه چاپی

آنچلوتی: زنده باد مادرید و دیگر هیچ!

آنچلوتی در پیغامی قابل تأمل برای رئال مادرید آرزوی موفقیت كرد و دو سال حضور خود در شهر مادرید را بسیار رویایی و پرهیجان نامید.

به گزارش نما، سرمربی اخراج شده تیم فوتبال باشگاه رئال مادرید در پیامی صمیمانه و مملو از احترام از همه هوداران رئال مادرید به خاطر کم کاری‌های احتمالی عذرخواهی کرد و نوشت:« اگر اتفاق تلخی رخ داده و باعث شدم که در برخی از مقاطع زمانی نگران و غمگین باشید، مرا ببخشید، از رئال مادرید جز خاطرات خوب چیزی نصیب من نشده و با رضایت کامل از این شهر زیبا خارج می‌شوم.»




پیغام گرم و صمیمی کارلو آنچلوتی باعث شده تا بسیاری از هواداران رئال مادرید در صفحات مختلف مربوط به شبکه‌های اجتماعی با او به گرمی و احترام ارتباط برقرار کنند و نامه‌های محبت آمیز جمع قابل توجهی از هواداران رئال مادرید به مدیر برنامه‌های کارلتو که هنوز در مادرید به سر می‌برد رسیده است.

آنچلوتی در ادامه پیام خود آورده است: « دو سال زیبا و بسیار هیجان انگیز را در پایتخت اسپانیا تجربه کردم و برای رئال مادرید و هواداران خوبش بهترین آرزوها را دارم. زنده باد مادرید و دیگر هیچ!»

نوع نگاه آنچلوتی به اتفاقات رخ داده می‌تواند برای بسیاری از مربیان جوان در سراسر جهان پندآموز باشد، مربی که بعد از اخراج خود نیز کمال ادب و احترام را در کار خود لحاظ کرده و با رسانه‌هایی که با او چندان مهربان نبوده‌اند با روی خوش برخورد کرد.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...