نسخه چاپی

اعتراض یك نماینده به لاریجانی: شما در مجلس، مصلحت نظام دوم روی كار آورده اید

نماینده مردم فریدون شهر در مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رئیسه مجلس با انتقاد از عدم اعلام وصول استیضاح وزیر ارشاد، گفت: شما در مجلس، مصلحت نظام دوم روی كار آورده اید.

به گزارش نما، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی محسن صرامی نماینده مردم فریدون شهر در تذکر آیین نامه ای نسبت به عدم اعلام وصول استیضاح جنتی وزیر ارشاد اعتراض کرد.

وی خطاب به ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت، اظهار داشت: بیش از شش ماه است که استیضاح جنتی وزیر ارشاد را تقدیم هیات رئیسه کرده ایم. بر اساس قانون اساسی و آیین نامه، هیات رئیسه باید به محض وصول درخواست استیضاح در اولین جلسه علنی این درخواست را اعلام وصول کرده و گزارش آن را به هیات وزیران ارائه دهد.

صرامی با بیان اینکه متاسفانه هیات رئیسه مجلس به مصلحت نظام شماره ۲ تبدیل شده است، گفت: امروز در انتخابات هیات رئیسه به مجمع تشخیص مصلحت نظام رای ندادیم، شما و همه منتخبان هیات رئیسه سوگند قانون اساسی خورده اید که طبق آیین نامه مجلس عمل کنید.

نماینده مردم فریدون شهر اظهار داشت: ادبیات آقای جنتی دولتی نیست و ایشان هر چه از دهانشان برمی آید می گویند و مواضع دولت و ملت را به یغما می فروشند.

در ادامه محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را برعهده داشت خطاب به صرامی گفت: آقای صرامی ما در این مورد یا موارد دیگر نظر شما بزرگواران را ملاک قرار می دهیم، ممکن است نظر مشورتی داشته باشیم اما تابع تصمیم شما هستیم.

منبع: مهر

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...