نسخه چاپی

سلحشور برای ایمان و عقیده‌اش كار می‌كند

بازیگر نقش یعقوب پیامبر گفت: این سریال جزو بهترین كارهایی است كه انجام داده‌ام. كار كردن با سلحشور برایم بسیار لذت بخش بود. در طول سه سال همكاری دیدم كه ایشان با ایمان كامل سر هر پلان حاضر می شد و حتماً آیه‌ای از قرآن را قرائت می كرد.

به گزارش نما، محمود پاک‌نیت بازیگر نقش «یعقوب پیامبر» در سریال پرمخاطب «یوسف پیامبر» درباره نحوه فعالیت فرج الله سلحشور گفت: آقای سلحشور یکی از بهترین‌ همکاران به شمار می‌آید که در ژانری که کار می‌کند با دل و جان کار می‌کند و آگاهی کامل و شناخت کافی از آنچه قرار است به تصویر بکشد دارد و تمام تمرکزش را وقف کار می‌کند.

وی در ادامه درباره سریال «یوسف پیامبر» گفت: این سریال جزو بهترین کارهایی است که انجام داده‌ام. کار کردن با سلحشور برایم بسیار لذت بخش بود. در طول سه سال همکاری دیدم که ایشان با ایمان کامل سر هر پلان حاضر می‌شد و حتماً آیه‌ای از قرآن را قرائت می‌کرد. با صلوات و بسم الله الرحمن الرحیم پلان‌ را آغاز می‌کرد که نشان از این بود که کار برایش اهمیت دارد؛ او عاشق کاری است انجام می‌دهد. سلحشور برای پول کار نمی‌کند، برای ایمان و عقیده‌اش کار می کند. بخشی از حقوق خود را در صندوقی قرار می‌داد و اعلام می‌کرد هر یک از افراد گروه قرار است ازدواج کند یا خانه اجاره کند از پول صندوق وام بگیرد. حال سوالم این است کدام یک از کارگردانان در سینما این کار را انجام می‌دهند؟

پاک نیت که هم اینک در سریال «نفس گرم» بازی می‌کند درباره نزدیک شدن به نقش «یعقوب» پیامبر گفت: من به شخصه برای نزدیک شدن به این پیامبر عظیم‌القدر به متن آقای سلحشور اکتفا کردم. منبع خاصی در دسترس نبود و تنها آیات قرآن مجید راهنما بود. می‌دانستم آقای سلحشور برای نگارش متن همه جوانب را در نظر گرفته است و از کارشناسان متعدد بهره برده است. من نیز خود را به کارگردان و متن فیلمنامه سپردم و تلاش کردم تا هر آنچه در توان داشتم برای ایفای نقش بگذارم.

بنا به این گزارش خبرگزاری فارس همزمان با هفته مقاومت، میزبان مراسم تجلیل از این چهره شاخص هنر انقلاب اسلامی است. در این فرصت از همه همکاران و همراهان این عزیز در سه دهه فعالیتش دعوت به عمل می‌آورد تا در این مراسم حاضر شوند.

مراسم تجلیل از این هنرمند ارزشمند و چهره فعال فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی روز امروز (سه‌شنبه مورخ پنجم خرداد) ماه ساعت ۱۴:۳۰ با حضور مسئولان، چهره‌های سینمایی و تلویزیونی و همکاران وی در خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...