نسخه چاپی

ماشین ترور علیه شیعیان عربستان همپچنان فعال است

تروریستهای داعش بار دیگر شیعیان شهر القدیح در استان قطیف عربستان را به اقدامات تروریستی مشابه تهدید كردند.

به گزارش نما، منامه پست نوشت نوشت: یکی از افراد خانواده ای که درعملیات تروریستی چندی پیش علیه نمازگزاران مسجد امام علی (ع) در منطقه القدیح دست داشت، تهدید کرد با انفجار دیگری شهروندان شیعی را هدف قرار خواهد داد.

"ابومزنه الزلفاوی" با مبارک توصیف کردن عملیات تروریستی که یکی از نزدیکانش آن را انجام داده بود، تهدید کرد که اقدام های تروریستی بیشتری علیه شیعیان در راه است.

"صالح القشعمی" یکی از عناصر گروه تروریستی داعش روز جمعه اول خرداد ( 22 مه 2015 ) خود را در نماز جمعه مسجد امام علی علیه السلام واقع در منطقه القدیح منفجر کرد که به شهادت 22 نفر و زخمی شدن نزدیک به 100 نفر از شیعیان نمازگزار منجر شد.

تهدیدها و اظهارات اعضا و طرفدران گروههای تکفیری علیه شیعیان و اظهارات طائفه ای آنان به صورت علنی و آشکار در عربستان انجام می شود و اینگونه افراد توسط مقام های سعودی مورد پیگیری و بازخواست قرار نمی گیرند.

منبرها و مساجد دراختیارعلمای گروههای وهابی و تکفیری عربستان در سالهای گذشته به محلی برای تبلیغ افکار ضد شیعی تبدیل شده و عواقب فاجعه باری مانند انفجار مسجد القدیح نیز به دنبال داشته است.

گفتنی است ابومزنه الزلفاوی پس از اعلام سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، شاه عربستان، مبنی بر پی گیری این جنایت زشت و جستجو برای یافتن افرادی که در این جنایت شرکت داشته یا برنامه ریزی کرده یا از حامیان وهمکاران این جنایت بودند، شیعیان را تهدید کرد.

سلمان با بیان اینکه عامل این جنایت محاکمه و مجازات خواهد شد، وعده داده است که با افکار گمراه کننده مبارزه و با تروریستها مقابله کند.
منبع: العالم

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...