نسخه چاپی

اصغرفرهادی: بانك پاسارگاد دروغ می گوید

اصغر فرهادی در خصوص اظهار نظری درباره اعمال سلیقه بانك پاسارگاد در پایان‌بندی فیلمش در گفت‌وگو با مشرق تصریح كرد كه این موضوع ابدا صحت ندارد او هیچگاه حاضر به تغییر فیلمش بر اساس مصالح جای دیگری نخواهد شد.


به گزارش نما ، مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در گفت‌وگو با مشرق مدعی شده بود که «ما بر پایبندی فیلم‌ها به نظام و روابط بین جامعه و البته تحکیم روابط خانواده تاکید داریم و اینگونه نیست که هر فیلمی را برای تولید بپذیریم به عنوان نمونه وقتی قرار بود فیلم جدایی نادر از سیمین را بسازیم به اصغر فرهادی تاکید کردیم که بخشی از فیلم مربوط به سکانس‌های پایانی آن را عوض کند که او نیز این کار را کرد تا فیلم در چرخه تولید ما قرار بگیرد.»

اصغر فرهادی کارگردان اسکاری سینمای ایران در خصوص این اظهار نظر در گفت‌وگو با مشرق تصریح کرد که این موضوع ابدا صحت ندارد او هیچ‌گاه حاضر به تغییر فیلمش بر اساس مصالح جای دیگری نخواهد شد. این ادعا دروغ است.

از سوی دیگر نگار اسکندرفر، مجری طرح فیلم "جدایی نادر از سیمین" و یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم در گفت‌وگو با مشرق درباره این ادعای مدیران بانک پاسارگاد گفت: هیچ فیلمنامه‌نویسی توانایی دست بردن در فیلمنامه فرهادی را ندارد.


وی افزود: فکر نمی‌کنم این حرف حرفه‌ای باشد زیرا یک فیلمنامه‌نویس مجرب اجازه این امر را به یک سرمایه‌گذار نخواهد داد که در داستان او دست ببرد.

اسکندرفر خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم این حرف یک شوخی است زیرا فرهادی به هیچ کس اجازه نمی‌دهد که در فیلمنامه او دست ببرد.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...