نسخه چاپی

قول برانكو به هواداران پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قول شكست الهلال را نمی‌دهم اما قول می‌دهم تا آخرین لحظه برای صعود بجنگیم.

به گزارش نما، برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز (سه‌شنبه) و در فاصله چند ساعت مانده به بازی حساس تیمش مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی بر تیم حاکم است و از بازیکنانم انتظار یک بازی خوب را در دیدار مقابل الهلال دارم.

وی ادامه داد: خبر خوبی دارم و آنهم اینکه تعدادی از بازیکنان ما از جمله علی‌عسگر، اومانیا و طارمی که در روز‌های گذشته با درد تمرین می‌کردند در تمرین دیشب درد نداشتند و با آمادگی خوبی در بازی امشب حاضر خواهند شد. امیدواریم بتوانیم در این شرایط یک نتیجه خوب را در این بازی رقم بزنیم.

برانکو با تأکید بر اینکه کارشکنی عرب‌ها تأثیری در روحیه آنها نداشته است، یادآور شد: کارشکنی‌ آنها اصلاً اهمیتی برای ما ندارد بلکه باعث شده انگیزه بازیکنانم برای حذف الهلال بیشتر شود. خوشبختانه سرنوشت این بازی در دست خودمان است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه از هواداران پرسپولیس تشکر کرده و افزود: پرسپولیس هوادارانی دارد که همیشه در روز‌های سخت در کنارش هستند. زمانی هم که در تیم ملی ایران مربیگری می‌کردم به خوبی حمایت هواداران پرسپولیس را احساس می‌کردم. هر کاری که ما انجام می‌دهیم برای خوشحالی آنهاست و شاد کردن دل آنها می‌تواند بهترین جایزه ما باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که قول پیروزی تیمش در بازی امشب را به هواداران می‌دهد یا نه، گفت: قول دادن کار آدم‌های غیرحرفه‌ای است. من قول می‌دهم در این بازی تا آخرین لحظه برای پیروز شدن تلاش کنیم و با تمام وجودمان برای صعود بجنگیم.
منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...