نسخه چاپی

فضلی: از همه نقاط دشمن را رصد می كنیم

عکس خبري -فضلي: از همه نقاط دشمن را رصد مي کنيم

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر دیروز از یك نقطه دشمن را مورد هدف قرار می دادیم امروز از همه نقاط ایران اسلامی از مردم عزیر و كشور مان دفاع كنیم و این مسئله را دشمن به خوبی می داند.


به گزارش نما به نقل از مهر،سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین امروز در حاشیه مراسم افتتاحیه اردوهای جهادی که در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که تحریم های غرب علیه ایران را چگونه ارزیابی می کنید و آیا این تحریم ها خللی در آبادانی کشور ایجاد نمی کند؟ گفت: تحریم‌ها مسئله جدیدی نیست و برای ملت ایران واژه جدیدی به حساب نمی‌آید زیرا در طول 32 ساله عمر جمهوری اسلامی ایران همواره تحریم‌ها وجود داشته است و فقط اشکال آنها فرق می‌کرد.

وی با بیان اینکه با وجود همه این تحریم‌ها جوانان ما دفاع مقدس را اداره کردند افزود: همچنین در طول این 33 سال با وجود همه تحریم‌هایی که اعمال می‌شد ، حوزه‌های علمی کشور را به خوبی مدیریت کردیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دانشمندان شهید و شریفی همچون حسن طهرانی مقدم و دیگر همفکرانشان تلاش های زیادی را برای ساخت موشک انجام دادند و امروز نیز در این حوزه توانسته ایم به خود کفایی کامل دست یابیم به طوری که اگر دیروز از یک نقطه دشمن را مورد هدف قرار می دادیم امروز از همه نقاط ایران اسلامی از مردم عزیر و کشور مان دفاع کنیم و این مسئله را دشمن به خوبی می داند.

فضلی گفت: تحریم ها برای ما سازنده است،چرا که اگر این تحریم ها نبود به این اندازه نمی توانستیم به توسعه دست یابیم و این اقتدار و توسعه را در رزمایش پیامبر اعظم(ص)به خوبی مشاهده می کنیم.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه تحریم‌ها به صورت موضعی اعمال می‌شود، تصریح کرد: این تحریم‌ها فقط روند فعالیت‌ها را کند‌تر می‌کند و باعث آن می‌شود در آن قسمتی که کانون توجه دشمن نیست، جوانان ما ورود پیدا کرده و به پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای دست خواهند یافت.

فضلی در ادامه درباره اهمیت اردوی جهاد های سازندگی گفت: این اردوها بستری را برای سازندگی، مقابله و مواجهه با شرایط سخت را فراهم می‌کند و امروز سخت‌ترین شرایط ممکن را با وجود تحریم‌ها داریم.

فضلی همچنین در خصوص اعزام گروه‌های جهاد سازندگی افزود: در سال گذشته 3 هزار گروه جهادی از دانشجویان، طلاب، دانش‌آموزان، مساجد و محلات به مناطق محروم اعزام شدند که در این 3 هزار گروه جهادی یک میلیون نفر شرکت کردند.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...