نسخه چاپی

فردیناند: دنیا برای من به پایان رسیده است

مدافع سابق تیم فوتبال باشگاه منچستریونایتد برای اولین بار سكوت خود را درباره فوت همسرش شكست.

به گزارش نما، ریو فردیناند که همسر 34 ساله خود را به علت ابتلا به سرطان از دست داده پس از سکوتی طولانی بالاخره به حضور مقابل دوربین عکاسان و فیلم‌برداران رضایت داد.

فردیناند گفت: دنیا برای من به پایان رسیده است و هرگز دوست ندارم برای آینده برنامه ریزی داشته باشم، اتفاقات تلخی در زندگی هر انسانی رخ می‌دهد و مهم این است که انسان دوباره بلند شود و به زندگی خود ادامه دهد، اما از دست دادن همسری مهربان و همراه در سن 34 سالگی به خاطر بیماری که جز درد و غم چیزی نصیب انسان نمی‌کند فقط یک اتفاق تلخ نیست.

وی ادامه داد: همسرم که مطمئن بود به زودی و برای همیشه از میان ما خواهد رفت، حتی برای مراسم تشییع جنازه خود نیز برنامه ریزی کرده بود، او دستور داده بود که هیچکسی در مراسم خاکسپاریش غمگین نباشد و این مراسم بیشتر شبیه به یک جشن باشد تا سوگواری، من هم در کنار فرزندانم به این خواسته عمل کردیم و آن روز گذشت اما پس از آن این من بودم که باید درباره آینده خود و فرزندانم تصمیم می‌گرفتم، هیچ مشکل مالی در زندگی فرزندان من وجود نخواهد داشت اما از دست دادن یک مادر اتفاقی تلخ است که نمی‌شود با پول جبرانش کرد. بسیار غمگینم و هیچ انگیزه ای برای حضور در دنیای فوتبال ندارم، حتی کلاس‌های مخصوص مربیگری را هم از برنامه آینده خود حذف کرده‌ام و دلیلی برای این همه فعالیت برای من وجود ندارد.

ربه کا (الیسون) فردیناند، تنها مدت کمی توانست با بیماری سرطان مقابله کند و در حالی که افراد کمی از این موضوع خبر داشتند، او خیلی زود برابر این بیماری مهلک تسلیم شد. ریو فردیناند نیز در متنی غم انگیز، از فداکاری های همسرش تشکر کرد و فقدان او را دلتنگی بزرگی خواند.
منبع: فارس

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...