نسخه چاپی

زمان قطعی اعلام نتیجه مزایده

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت كه مصوبه هیات واگذاری به سازمان خصوصی سازی رسیده است و بی تردید فردا نتیجه مزایده چهارم اعلام می‌ شود.

به گزارش نما، جعفر سبحانی در این باره گفت: خدا را شکر مصوبه هیات واگذاری به ما رسیده و دو وزیر دادگستری و اقتصاد و دارایی مصوبه را امضا کردند. فردا قطعا جواب مزایده را اعلام می‌ کنیم البته زمان آن هنوز مشخص نیست که دقیقا در چه زمانی نتیجه اعلام می‌ شود.

او در پاسخ به این سوال که چرا امروز برنده مشخص نشده هم گفت: ما امروز نکردیم چون پرسپولیس امشب با الهلال بازی دارد و دوست نداشتیم ذهن بازیکنان درگیر این ماجرا بشود. انشاالله فردا فرصت مناسبی برای اعلام نتیجه مزایده چهارم خواهد بود.

مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی در مورد اینکه گفته می‌ شود دو شرکت وابسته به ایران خودرو و سایپا از مزایده کنار رفته اند هم گفت: اصلا چیزی قطعی نشده است و من چیزی نمی‌ دانم، اگر بدانم هم چیزی نمی‌گویم چون باید تا اعلام برنده مزایده همه چیز در حالت مسکوت باقی بماند.

سبحانی گفت که به احتمال فراوان برنده مزایده پرسپولیس فردا مشخص می‌ شود: تنها اطلاعاتی که من می‌ توانم از جلسه فردا بدهم این است که به احتمال بسیار فراوان فردا برنده مزایده باشگاه پرسپولیس مشخص خواهد شد. اما در مورد استقلال چنین قطعیتی وجود ندارد.

۱۳۹۴/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...