نسخه چاپی

دولت علل گرانی ها را برای مردم تشریح كند

عکس خبري -دولت علل گراني ها را براي مردم تشريح کند

دبیر كل حزب موتلفه اسلامی گفت: مجلس باید از دولت حمایت كند و دولت نیز توضیح و تشریح شرایط اقتصادی، تحریمها و علل گرانی ها را برای مردم تشریح كند و تدابیر جدید اقتصادی بكار ببرد.

به گزارش نما، محمد نبي حبيبي دبير كل حزب موتلفه اسلامی که در پایان نشست دبیران این حزب سخن می گفت، افزود: حضرت مهدی (عج) اکنون بر بام جهان و بر شانه تاریخ ایستاده است و ما را نظارت می کنند، ما در آستانه جهانی شدن اسلام به برکت گفتمان مهدویت هستیم. حبیبی تصریح کرد : مهدویت یعنی نفی استبداد جهانی و امروز بشریت در مسیر مبارزه با استبداد جهانی توفیقات بزرگی کسب کرده است، مهدویت یعنی عدالت گسترده جهانی و امروز این مهم در ذهنیت جهانیان دارد جا باز میکند .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی انقلاب اسلامی را پرتوی از اندیشه مهدویت خواند و تاکید کرد: نیمه شعبان میلاد مبارک حضرت بقیع الله الاعظم ارواحناه فداه، روز بازخوانی مهمترین خبر تاریخ بشر یعنی ظهور مهدی موعود(عج) است، مهدویت تحقق اراده خداوند بزرگ برای نجات بشریت از ظلم ، تباهی و رسیدن به فلاح و رستگاری است .

وی افزود : اگر حضرت مهدی (عج) نیاید فلسفه خلقت زیر سوال می رود، او باید بیاید تا بشر را بر سفره الوهیت و عدالت بنشاند.

حبیبی اظهار داشت : در روایت داریم حضرت حجت(عج) در پیامی به شیخ مفید فرمودند " اگر شیعه ما به عدالت رفتار می کردند سعادت ملاقات ما از آنان سلب نمی شد".

وی ادامه داد: امروز برای ما اجرای عدالت از همه چیز واجب تر است .اجرای عدالت ما را به ظهور نزدیک میکند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی خصومت پایان ناپذیر آمریکا علیه انقلاب اسلامی را ترس از اندیشه مهدویت دانست و گفت: غرب، سرمایه داری و لیبرالیسم با اندیشه مهدویت مخالفند و آنرا یاغیگری می خوانند. آنها نمی دانند اندیشه مهدویت یک طراحی الهی برای حکومت خوب در جهان است. بشریت در پرتو مهدویت به کمال می رسد و قدرت عقلانی بشر ارتقا می یابد و لذا به سراغ توهمات مکاتب غربی از جمله لیبرالیسم نمیرود، طراوت روزگاران و بهار بشریت را در عصر مهدویت تجربه می کند و از شرک ، الحاد و کفر اندیشه غربی فاصله می گیرد .

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فاجعه 12 تیر روز اصابت موشک شلیک شده از ناو آمریکایی به هواپیمایی مسافربری جمهوری اسلامی گفت: هیچ منطقی در جهان این جنایت را نمی تواند توجیه کند، ما با دشمنی طرف هستیم که تابع هیچ عقلانیتی نیست به همین دلیل مذاکرات ده ساله جمهوری اسلامی با 1+5 به نتیجه نمیرسد، آنها حتی به عهد ، پیمان ، قول و قرار خود در مذاکرات پایبند نیستند.

وی با اشاره به تشدید تحریم ها و فشار های آمریکا و قدرت های زور گوی جهان بیان داشت : پاسخ ما به این تهدیدها، مقاومت و آمادگی برای روز موعود است .هیچ نشانه ای وجود ندارد که آمریکا از خصومت خود علیه ملت ایران کاسته است لذا عقل حکم می کند ما در داخل یکپارچه و متحد عمل کنیم. وحدت قوا از یک سو و وحدت ملت از سوی دیگر پاسخ گویی همه تهدیدات است، آحاد مردم در این رابطه به یاری دولت بشتابند .

وی با تجلیل از آمادگی فرزندان شجاع ملت درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : برگزاری به موقع رزمایش پیامبر اعظم 7 و ارزیابی توان دفاعی سربازان جان بر کف ملت پاسخ خوب و به موقع به تهدیدات دشمن است .دشمن ما جز به زبان اقتدار ملت ما را نمی فهمد باید هر روز بر اقتدارمان بیفزاییم تا مرتکب دیوانگی نشود .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به نشست و تصمیمات دولت در مقابله با تحریم ها خاطر نشان کرد : باید از اقدامات دولت در مقابله با تحریم ها به ویژه تحریم خرید نفت استقبال کرد، مجلس از این بابت باید از دولت حمایت کند، دولت نیز توضیح و تشریح شرایط اقتصادی، تحریمها و علل گرانی ها را برای مردم تشریح کند و تدابیر جدید اقتصادی بکار ببرد .

حبیبی با اشاره به التهابات بازار ادامه داد : دولت باید تنظیم قیمت در بازار ، همت بیشتر بگمارد برخی می خواهند از وضعیت کنونی سوء استفاده کنند افزایش برخی اقلام و کالا ها ربطی به تحریم ها و تهدید ندارد . کسانی که در داخل با دشمن همگرایی می کنند و می خواهند التهاب در بازار پدید آورند باید شلاق تعزیرات را بر سر خود حس کنند.

وی همچنین در خصوص آخرین تحولات مصر و اجلاس ژنو در مورد مسایل سوریه خاطر نشان کرد : ما انتقال قدرت از نظامیان به محمد مرسی منتخب مردم مصر را تبریک می گوییم و برای ایشان آرزوی توفیق و بهروزی می کنیم .

حبیبی تصریح کرد : موفقیت آقای مرسی در پاسخ به مطالبات انقلاب مردم مصر بستگی دارد، او باید در قرار داد های مصر با رژیم صهیونیستی تجدید نظر کند و در بازگشت جهان اسلام تعجیل نماید، آینده مصر بسیار روشن است و آثار انقلاب مردم مصر بزودی در دیگر کشور های اسلامی دیده خواهد شد .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان با اشاره به شکست آمریکا در اجلاس ژنو در مورد سوریه اظهار داشت: هر گونه تصمیم سازی برای آینده سوریه بدون در نظر گرفتن ملت سوریه آب در هاوان کوبیدن است .تصمیمات اجلاس ژنو ضمانت اجرایی ندارد به ویژه آنکه بین دیدگاههای جهانی ، چین و روسیه با ،آمریکا فاصله زیادی وجود دارد .

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...