نسخه چاپی

نمایشگاه جنایات سعودی درسفارت عربستان دریمن

اهالی منطقه "فج عطا" در پایتخت یمن، در واكنش به جنایات عربستان و آمریكا در حمله به یمن و كشتار زنان و كودكان، دیوار سفارت عربستان سعودی را به محل برگزاری نمایشگاه عكس جنایت های آل سعود تبدیل كردند.

به گزارش نما به نقل از العالم، این نمایشگاه حاوی تصاویر جنایت های عربستان و آمریکا علیه مردم یمن به ویژه منطقه محله "فج عطان" شامل هدف قرار دادن کودکان، زنان، تاسیسات عمومی، جاده ها، پل ها، خودروهای حامل غذا، تانکرهای سوخت، فرودگاه ها و عکس هایی از آثار محاصره ظالمانه این حمله است.

عربستان سعودی با محاصره یمن، در صدد جلوگیری از رسیدن غذا و دارو به مردم این کشور است، اقدامی که نقض آشکار موازین انسانی و قوانین بین المللی است.

هدف از برگزار کنندگان این نمایشگاه، ثبت موارد نقض قوانین بین المللی و جنایات عربستان و آمریکا علیه مردم یمن و افشای جنایات ائتلاف سعودی در زمینه قتل عام شهروندان، تخریب اموال مردم و همچنین تاسیسات زیر بنایی این کشور است.

اززمان آغاز حملات گسترده هواپیماهای سعودی و کشورهای همپیمان آن با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی به یمن در ششم فروردین ماه تاکنون تعداد زیادی از مردم بیگناه به شهادت رسیده و میلیاردها دلار به منازل ، بیمارستانها، مدارس و تاسیسات عمومی این کشور خسارت وارد شده است.

۱۳۹۴/۳/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...