نسخه چاپی

جنایات در یمن مصداق جاهلیت مدرن است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ورامین گفت: جنایات در یمن مصداق جاهلیت مدرن است.

به گزارش نما به نقل از مهر، حجت الاسلام رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با انتقاد از جنایات رخ داده در یمن اظهار داشت: امروز جهان اسلام عزادار جنایات آل سعود و حامیان آن در یمن است به طوری که روزانه تعداد زیادی از زنان و کودکان یمنی به خاک و خون کشیده می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین افزود: مقام معظم رهبری تعبیرهای مهمی در دیدار با مسئولان کشور و سفرای خارجی داشتند که اقدامات اخیر در یمن را از جنایات مشرکان مکه بدتر عنوان کردند چرا که مشکران در ماه های حرام دست از جنگ برمی داشتند اما رژیم آل سعود در ماه رجب که ماه حرام محسوب می شود به کشتار زنان و کودکان یمنی ادامه می دهد.

وی مقاومت در برابر استکبار را هزینه بر دانست و گفت: مقاومت و دفاع از حق و حقوق خود در برابر کشورهای سلطه گر مشمول هزینه است اما آینده ای روشن را به همراه دارد همانطور که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در برابر انواع دشمنی ها ایستاد.

جمهوری اسلامی ایران نماد مقاومت در منطقه است

غلامی متذکر شد: ملت ایران برای پاسداری از ارزش های اسلامی و دینی خود جنگ هشت ساله تحمیلی،ترور دانشمندان و شخصیت های کشوری، تحریم، تهدید و غیره را تحمل کرد و امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

این مسئول گفت: ایستادگی و پایداری ملت ایران در برابر دشمنی ها و زورگویی های استکبار سبب شد تا امروز جمهوری اسلامی به نماد مقاومت در منطقه و جهان بدل شده و موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف به راه بیافتد.

۱۳۹۴/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...