نسخه چاپی

بازتاب صعود تیم نفت تهران در رسانه های عربی

برتری نفت تهران مقابل نماینده سعودی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت كه منجر به صعود غرور آفرین نماینده كشورمان به مرحله یك چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا شد، بازتاب وسیعی در رسانه های تصویری كشورهای عرب زبان منطقه خلیج فارس داشته است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، پیشتر تحلیگران شبکه های عربی ، صعود تیم نفت ایران را باتوجه به شناختی که از این تیم و کادر فنی آن داشتند، پیش بینی کرده بودند.

شبکه سعودی اسپورت در پایان بازی دو تیم نفت و الاهلی درشهر جده گزارش داد: برتری نماینده ایران قابل پیش بینی بود، آنها بازی محکم و منسجمی در دیدار رفت هفته پیش تهران به نمایش گذاشته بودند.

گزارشگر این شبکه افزود: این تیم برخلاف دیگر نمایندگان ایران درکار دفاعی و ضد حمله فوق العاده ظاهر شد و تیم الاهلی با وجود برتری ۲ بر یک در دیدار برگشت، نتوانست گل برتری را وارد دروازه تیم نفت ایران کند ودر حضور حدود ۶۰ هزار تماشاگر خودی از راه یابی به مرحله بعد بازماند.

بی ان اسپورت قطر هم ضمن تحسین نمایش فوتبالیست های تیم نفت تهران گزارش داد: نماینده ایران ازهمان ابتدای بازی بابه ثمر رساندن گل ، ابتکار عمل را در دست گرفت و در ادامه حملات دامنه دار تیم الاهلی را مهار کرد واجازه نداد گل سوم را دریافت کند. بنابر گزارش این شبکه ، تیم نفت ایران درنخستین حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا به لطف درک خوب مربی این تیم و ارائه فوتبال به روز و نداشتن واهمه از نام حریف و جو ورزشگاه، به دروازه الاهلی می زدند ومهاجمان آن چند فرصت خوب گلزنی راهم به هدر دادند.

کانال ورزشی تلویزیون عراق نیز گزارش داد : تیم ااهلی با وجود برخورداری از هشت ملی پوش و حمایت انبوه تماشاگران خودی نتوانست به هدفش که رسیدن به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیاست برسد.

به گزارش این شبکه ، بازیکنان تیم نفت تهران ازخود مایه گذاشتند وباارائه یک بازی حساب شده درتمام دقایق مسابقه اجازه ندادند، مهاجمان سعودی نتیجه دلخواه خود را کسب کنند و با مهار حملات بازیکنان الاهلی از اندوخته خود محافظت کردند ودر پایان تیم خود را به جمع ۸ تیم برتر آسیا رساندند.

همچنین کویت اسپورت بااین عنوان که فوتبال ایران همواره سد راه تیم های عربی است گزارش داد: درحالی که تصور همگان صعود پرسپولیس و تراکتور ایران بود، تیم کمتر شناخته شده نفت با نتایج درخشانی که در لیگ قهرمانان به دست آورد، همه کارشناسان را شگفت زده کرد. این تیم که کمترین بازیکن را در تیم ملی ایران دارد فوتبال روانی ارائه می کند.

ابوظبی اسپورت نیز با پخش گل ها و صحنه های حساس این دیدار پیش بینی کرد که تیم نفت ایران اگر به این منوال جلو رود محتمل است به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند و شگفتی ساز این فصل رقابتها شناخته شود.

تیم نفت ایران چهارشنبه شب با وجود واگذاری ۲ بر یک بازی مقابل الاهلی سعودی در دیداربرگشت لیگ قهرمانان آسیا اما با تفاضل گل زده در خانه حریف به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

۱۳۹۴/۳/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...