نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

تدبیر و امید و بنزین، دو شب قبل یهویی!

عکس خبري -تدبير و اميد و بنزين، دو شب قبل يهويي!

آقا ما که سیاسی نیستیم، به قیمت بنزین گیر بدیم! بنابر این این هفته با این که بنزین گران شد، ما قرار گذاشتیم که به قیمت بنزین گیر نکنیم! چه شما ناراحت بشین چه خوش حال!

تدبیر و امید و بنزین، دو شب قبل یهویی!
بنزین گران که نه، فقط تک نرخی شد. بعد اومدن گفتن اولا قرار بود، بشه 1500، آقای روحانی اجازه نداد! بعد هم بابا شما میخواستی مثل دولت های قبلی کلی از قبلش، حاشیه سازی کنیم که روی همه چیز و همه کس تأثیر بگذاره! عوضش اومدیم تدبیر کردیم و امید بخشیدیم که ییهویی اعلام کنیم! حالا بعد اعلام ییهویی مردم همیشه در صحنه، این بار پای پمپ های بنزین رفتند و صف بستند تا شب آخری از آخرین سهمیه 700 تومانی بهره برداری کنند! و ما خیلی غمناکیم که نتوانستیم در این حماسه حضور پیدا کنیم. واقعا غمناک!

قهرمانی با برنامه ریزی قبلی!
یک روز مانده به انتخابات فیفا کلی از آدم های فیفا رو گرفتند! کی؟ پلیس سوییس! نمیدونم چرا اینا خودشونو از فیفا هم بالاتر میدونن و به خودشون اجازه میدن فیفا رو دستگیر کنن؟ بلاتر گفته خوب کاری کردین آقا خوّب! ولی نگفته حالا بیاین منو هم بگیرین، چون میگن اونی که از قطر رشوه گرفته که یه جام جهانی بهشون تقدیم کنه، کسی نیست جز...؟ شما اگر دیدن قطر قهرمان جام جهانی شد تعجب نکنین ها! برنامه اش قبلا ریخته شده!

 به پای هم بمیرید
به نظر شما چه می شود که یک شبکه تلویزیونی با ادعای پروفشنال!! این گونه از داعش حمایت می کند. شبکه الجزیره قطر در نظرسنجی پرسیده که آیا پیشروی‌های داعش در عراق و سوریه را به نفع منطقه می دانند؟ و در این نظرسنجی نیز ۸۱ درصد از مخاطبان الجزیره قطر پاسخ مثبت داده‌اند. یعنی شبکه و مخاطب همگی تعطیل! وقتی میگن خدا در و تخته رو با هم جور میکنه حکایت ایناست. امید وارم هم با هم بمیرن و هم با هم محشور بشن!

کنتور نداره میگن دیگه
آقا اینون نگین ما گفتیم ها! این حرف ها رو مردم دارن میزنن تو شبکه های اجتماعی! مسؤولیتش هم با ما نیست: مچکریم که: مسکن مهر رو تعطیل کردید، بنزین بی‌کیفیتتون رو گرون‌تر بهمون میدید، آب و برق و گاز رو ۲۵ درصد گرون‌تر میکنید، تورم رو فقط تو آمارها مهار کردید، آبرومون رو جلوی آمریکا بردی و تحقیرمون کردید، بی‌خیال تولید و اشتغال شدید و چسبیدید به مذاکرات، ملت رو قبل از عید واسه چهار تا دونه تخم مرغ و برنج هندی به صف کردید، برای تغییر مسئولان به‌جای داس از کمباین استفاده کردید، هر کس ازتون انتقاد کنه رو بی‌سواد میخونید، هرجا کم میارید تقصیر‌ها رو گردن دولت قبل میندازید... به ما ربطی نداره، میگن دیگه، کنتور که نداره!

سفت بگیر در نره
محمدرضا نعمت‌زاده در جمع خبرنگاران، هرگونه افزایش قیمت به دلیل تغییر نرخ بنزین و گازوئیل را غیرقانونی دانست و به متخلفان هشدار داد. ما درهمین جا از جناب نعمت زاده بابت هشدارشون تشکر می کنیم و به ایشان یاد آوری می کنیم که همین اسفند ماه گذشته بود که جناب نوبخت گفت:«بنزین گران نمی‌شود ؛ نوبخت: فعلا نیازی به افزایش قیمت حامل انرژی نیست» خیلی هم سفت گفت! حالا شما هم مواظب باش خیلی سفت نگی! چون از دستت در می ره!

۱۳۹۴/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...