نسخه چاپی

ترویج همجنسگرایی در مهد های آمریكا!

عکس خبري -ترويج همجنسگرايي در مهد هاي آمريکا!

خانواد‌‌ه‌های آمریكایی از عرضه و انتشار یك كتاب ادبی ویژه گروه سنی زیر 6 سال به دلیل پرداختن به همجنس‌گرایی در میان كودكان شكایت كردند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از دبیلو،ان، وقتی کودکان 6 ساله کتابی را که از سوی معلم خود در مهد کودک دریافت کرده بودند به خانه آوردند، پدر و مادر ها متوجه شدند که این کتاب تصویری، یک اثر غیراخلاقی و نامناسب برای فرزندان آنها است که به ترویج همجنس‌گرایی در میان آنها می‌پردازد.

این اتفاق موجب شد تا این خانواده‌ها در اقدامی هماهنگ شکایتی را بر علیه ناشر این اثر «آمازون» ترتیب دهند و این ناشر را به بی دقتی و بی مبالاتی برای انتخاب کتا‌ب‌‌های گروه سنی کودک و نوجوان محکوم کنند.

این کتاب تصویری که «در خانه مادر ما» نام دارد به تازگی از سوی نشر آمازون برای گروه سنی 6 به بالا منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

نویسنده این اثر در این کتاب تصویر از رابطه دو زن که در همسایگی هم و در شهر برکلی کالیفرنیا زندگی می‌کند ارائه کرده و در این داستان به طور مشخص به رابطه این دو زن و حضور کودکان آنها اشاره کرده است.

کتاب «در خانه مادر ما» که به قلم « پاتریشیا پولاکو» به رشته تحریر در آمده پیش از این نیز مورد توجه بسیاری از کارشناسان کتاب کودک و خانواده‌ها قرار گرفته بود و افراد زیادی نامناسب بودن محتوای آن را به ناشر گوشزد کرده بودند.

بسیاری از پدر و مادرها بر این باورند که سوژه کتاب و الفاظی که در آن استفاده شده به هیچ وجه مناسب کودکان نیست و آنها حق دارند در این زمینه احساس مسئولیت کنند و از آنچه به عنوان کتاب داستانی به فرزندشان ارائه می شود، مطمئن باشند.

با این وجود «چاتریشیا پولاکا» بر این باور است که امروزه همجنسگرایان زیادی در آمریکا زندگی می‌کنند و با توجه به ازدواج‌های قانونی که آزادانه میان آنها شکل می‌گیرد، بچه‌ها نیز باید در جریان این نوع رابطه قرار بگیرند. چرا که ممکن است در آینده با افرادی که همجسن گرا هستند در جامعه و یا خانواده شان رو به رو شوند.

با این وجود خانواده‌های آمریکایی با امضای شکایتی خواستار جمع آوری این اثر و جلوگیری از توزیع و انتشار آن در میان کودکان و نوجوانان شدند.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...