نسخه چاپی

كاهش ورود غیرمجاز به محدوده زوج و فرد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از كاهش ۶۰ درصدی ورودهای غیرمجاز به محدوده طرح زوج و فرد ترافیك با نصب دوربین‌‌های ثبت تخلف در این محدوده خبر داد

به گزارش نما به نقل از شهرنوشت، سردار تیمور حسینی با تاکید بر اینکه اکنون تمامی مبادی ورودی محدوده طرح ترافیک به دوربین های ثبت تخلف تجهیز شده اند، گفت: طی ماه جاری 70 معبر دیگر از جمله خروجی های محدوده نیز به دوربین تجهیز خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه اکنون به طور متوسط روزانه 80 هزار تخلف ورود غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد توسط دوربین‌ها ثبت می‌شود، اظهارکرد: این در حالیست که با تجهیز معابر به سیستم های هوشمند، ورودهای غیر مجاز به محدوده طرح زوج و فرد بالغ بر 60درصد کاهش یافته است .

به گفته سردار حسینی پیش از این روزانه شاهد ورود بیش از 200 هزار خودرو بصورت غیر مجاز به محدوده زوج و فرد بودیم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر برای متخلفان 20 هزار تومان جریمه صادر می شود. این در حالیست که با تجهیز تمامی معابر محدوده زوج و فرد به دوربین ثبت تخلف، اعمال قانون به مانند محدوده طرح ترافیک خواهد بود. بطوریکه به ازای هر یک ساعت تردد در محدوده زوج و فرد 20 هزار تومان جریمه برای متخلفان صادر خواهد شد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: به‌دنبال تجهیز تمام مبادی ورودی طرح زوج و فرد به دوربین‌های ثبت تخلف، عوامل انسانی از محدوده جمع‌آوری شده‌اند اما گشت‌های سواره و خودرویی، با افزایش تمرکز در این مبادی، با خودروهایی که اقدام به مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک خود کنند، برخورد خواهند کرد.

وی به تخلفان هشدار داد پوشاندن پلاک خودرو و مخدوش‌کردن آن جرم محسوب می‌شود و به طور قطع به صورت جدی با متخلفان برخورد خواهد شد.

۱۳۹۴/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...