نسخه چاپی

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

فیلم های سینمایی كمدی در هفته گذشته توانست نظر مخاطب را به خود جلب كند اما در این میان فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» كه ملودرام اجتماعی است نیز نظر مخاطبان را جلب كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قطبی مدیر فروش فیلمیران درباره فیلم های این دفتر و فروش آن ها توضیح داد: فیلم سینمایی «ایران برگر» درتهران به فروش ۳ میلیاردو ۵۰ میلیون تومان و شهرستان ۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در گیشه کسب کرده است . این فیلم در کل ۵ میلیارد و ۱۷۰ میلیون تومان فروش داشته است و هنوز در برخی از سینماها اکران است.


وی درباره فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» توضیح داد: این فیلم شب گذشته در تهران به فروش ۹۳ میلیونی رسید که رکورد بسیار خوبی است. این فیلم در تهران به فروش ۳۸۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۱۴۰ میلیون دست یافت که ظرف ۹ روز فروش ۵۲۰ میلیونی برای خود ثبت کرد.

قطبی درباره فروش «قصه‌ها» نیز توضیح داد: این فیلم در تهران به فروش ۴۸۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۲۰۰ میلیون رسید.

علی شعبانی مدیر پخش رسانه فیلمسازان مولود درباره فروش فیلم «اسب سفید پادشاه» توضیح داد: این فیلم در تهران و شهرستان اکران شده و در تهران ۲۰ سالن و در شهرستان نیز ۲۰ سالن در اختیار دارد. فیلم به صورت تقریبی در تهران به فروش ۴۰۰ میلیون و در شهرستان به فروش ۱۸۰ میلیون دست یافته است.

۱۳۹۴/۳/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...