نسخه چاپی

احتمال افزایش 15 درصدی كرایه تاكسی

دبیر كانون انجمن های صنفی شركتهای كرایه شهری گفت: احتمال می دهیم با توجه به وضعیت بنزین افزایش 15 درصدی كرایه تاكسی ها را داشته باشیم.

به گزارش نما، رضا بهشتی دبیر کانون انجمن های صنفی شرکتهای کرایه شهری در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص تک نرخی شدن بنزین و افزایش کرایه ها اظهار داشت: ما کار گروهی را تشکیل داده ایم و در حال حاضر تصمیم به هیچ گونه افزایش کرایه ای را نداریم.



وی در ادامه افزود: ما منتظر هستیم که ببینیم آیا در آینده مسئولان سهم حمل و نقل عمومی را پرداخت خواهند کرد یا خیر که بعد از آن ما یک ارزیابی مجدد خواهیم کرد و با توجه به این امر در خصوص افزایش کرایه های تاکسی تصمیم گیری می کنیم.



دبیر کانون انجمن های صنفی شرکتهای کرایه شهری خاطر نشان کرد: حمل و نقل عمومی دارای مشکلات زیادی است و باید گفت تنها مشکل به خاطر بنزین نیست، بنزین تنها یک از مشکلات حمل و نقل عمومی است که امیدواریم مسئولان به آن رسیدگی کنند.



بهشتی در ادامه تاکید کرد: تک نرخی شدن بنزین به نفع جامعه است اما به شرطها و شروطها که امیدواریم برای مردم مشکلی به وجود نیاید.



وی در پایان در خصوص میزان افزایش کرایه تاکسی با توجه به وضعیت بنزین تصریح کرد: به هر حال احتمال می دهیم با توجه به وضعیت بنزین افزایش 15 درصدی کرایه تاکسی ها را داشته باشیم.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...