نسخه چاپی

آمریكا شانس اول صعود از گروه ما است

عکس خبري -آمريکا شانس اول صعود از گروه ما است

كاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به دو شكست روسیه برابر لهستان، آمریكا شانس اول صعود از گروه است.

به گزارش نما به نقل از سایت فدراسیون والیبال، سعید معروف یک روز قبل از مسابقه با آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: تیم ملی والیبال آمریکا سال گذشته و در مرحله نهایی لیگ جهانی با استفاده از سرویس‌های قدرتی موفق به شکست ایران شد و باید از تجربه آن مسابقه استفاده کامل ببریم.

او با بیان اینکه مسابقه فردا با آمریکا چون نخستین دیدار رسمی ایران در لیگ امسال است، بسیار سخت خواهد بود، گفت: با توجه به دو شکست روسیه برابر لهستان، آمریکا شانس اول صعود از گروه است و به همین دلیل این تیم با تمام توان به میدان خواهد آمد.

بهترین پاسور جهان به آنالیز خوب تیم آمریکا از سوی کادر فنی تیم ایران اشاره کرد: تیم ایران همیشه در مسابقه نخست به مشکل بر می‌خورد اما امیدوارم این آنالیز کمک کند که در اولین مسابقه مشکل جدی نداشته باشیم. هر تیمی در این مسابقه خوب سرویس بزند در فاکتورهای بعدی هم موفق خواهد بود. امیدوارم موفق به مهار سرویس‌های آنان شویم زیرا در حمله بعد از آن مشکلی نخواهیم داشت اما اگر دریافت اول خوب نباشد، اجرای دیگر تکنیک‌ها نیز با مشکل روبرو می‌شود.

تیم ملی والیبال بامداد فردا (یکشنبه) به وقت تهران در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی سال 2015 به مصاف آمریکا قهرمان لیگ جهانی سال گذشته می‌رود.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...