نسخه چاپی

عابدینی تهدید به افشاگری كرد

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس می‌گوید وقتی باشگاه استقلال و پرسپولیس دست وزارت ورزش بود، آن بلاها را سرش آوردند؛ حالا اداره كل ورزش و جوانان استان تهران چگونه می‌تواند تیمداری كند.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیر عابدینی مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا شرکت استیل آذین ایرانیان همچنان پیگیر وضعیت خرید باشگاه پرسپولیس هست یا خیر؟، اظهار کرد: ما از طریق مراجع قانونی حضورمان در مزایده چهارم را پیگیری می‌کنیم ولی باید مجمع عمومی شرکت هم تصمیم نهایی را بگیرد. من امروز جلسه‌ای با مجمع و همچنین تعدادی از پیشکسوتان از جمله علی پروین خواهم داشت.

وی درباره اینکه مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفته بود برنده مزایده روز سه‌شنبه مشخص شده بود، تصریح کرد: صبح همان روز از سازمان خصوصی‌سازی به من زنگ زدند و گفتند برنده مزایده شدیم. اگر ضرورت داشته باشد خیلی چیزها را می‌گویم و فاش می‌‌کنم. برای مسئولان سازمان خصوصی‌سازی احترام زیادی قائلم ولی نتیجه این مزایده هم دست سازمان خصوصی‌سازی نبود.

همراه حسین هدایتی برای حضور در مزایده خرید سهام باشگاه پرسپولیس، افزود: خود آقای پوری حسینی (رئیس سازمان خصوصی‌سازی) اعلام کرد که مزایده پرسپولیس قطعا برنده دارد. چطور شد که یکباره حتی با وجود اعلام پوری حسینی، این مزایده بدون برنده شد؟

عابدینی در ادامه خاطرنشان کرد: با فشار مجلس قبل از مزایده چهارم می‌دانستم که دولت متقاعد شده است که خودروسازان را از مزایده کنار بگذارد. پس ما می‌ماندیم و شرکت بهنام پیشرو کیش که در نهایت شرایط استیل آذین بهتر بود، حداقل قیمت پیشنهادی ما بالاتر بود. برای همین بود که قبل از اعلام نتیجه به من تبریک گفتند ولی تعجب می‌کنم که چرا یادشان رفته است.

وی درباره اینکه استیل آذین چه اقدامی بعد از مزایده چهارم صورت داده است، تصریح کرد: ما به یک جاهایی شکایت و گلایه کرده‌ایم. قرار است اتفاقاتی رخ بدهد. امیدوارم زودتر وضعیت مشخص شود چون فرصت سوزی عاقبت خوبی ندارد.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره درخواست حمیدرضا گرشاسبی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران برای در اختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس هم گفت: این هم از آن شعارهاست. وقتی این دو باشگاه دست وزارت ورزش بود، آن بلاها را سرش آوردند؛ حالا اینکه یک اداره کل است. آنها که ادعای وزارت داشتند با آن همه تشکیلات و معاونت، بلایی سر پرسپولیس آوردند که هنوز نمی‌تواند کمر راست کند؛ این که یک اداره کل است.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...