نسخه چاپی

دانشگاه آمریكایی در سوگ شهید شجاع دمام

شهید عبدالجلیل الابرش كه ظهر جمعه 8 خرداد 94 برای جلوگیری از ورود تروریست انتحاری به مسجد امام حسین دمام جان خود را فدا كرد، دانشجوی مهندسی الكترونیك در یك دانشگاه آمریكایی بود.

به گزارش نما به نقل از العالم، دانشگاه ویچیتای آمریکا اعلام کرد، عبدالجلیل الاربش، "قهرمانی شجاع" که در واقعه تروریستی دمام به شهادت رسید، دانشجوی این دانشگاه بود.

دانشگاه ویچیتا، درگذشت عبدالجلیل الابرش قربانی حادثه تروریستی روز گذشته در مسجد امام حسین (ع) منطقه العنود در دمام عربستان را به خانواده اش تسلیت گفت.

این دانشگاه امریکایی در پایگاه اصلی خود نوشت: عبدالجلیل الاربش یکی از دانشجویان این دانشگاه در رشته مهندسی الکترونیک بود و برای ازدواج راهی عربستان شده بود.

در پایگاه رسمی این دانشگاه آمده است که تمام رسانه ها الاربش را قهرمان توصیف کرده اند.

بریتیکا کومر هماهنگ کننده گروه مهندسی الکترونیک این دانشگاه با اشاره به اینکه الاربش را به خوبی می شناخته است، گفت: اقدام الاربش کاری عظیم بوده است. وی همیشه لبخند بر لب داشت. هرگز محل نشستن وی در سالن کلاس در ردیف جلو و در سمت راست را فراموش نخواهم کرد. او همواره فردی خوش رو بود. همه همکلاسی هایش به وی احترام می گذاشتند و همیشه به دیگران کمک می کرد.

شهید عبدالجلیل الاربش دیروز جمعه (8 خرداد 94)، یک تروریست انتحاری را که لباس زنانه به تن داشت، از ورود به مسجد امام حسین علیه السلام در شهر دمام بازداشت و در یک صحنه قهرمانانه جان خود را فدای دیگران کرد.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...