نسخه چاپی

نسخه آزمایشی ویندوز 10 آپدیت شد

در تازه‌ترین نسخه آزمایشی ویندوز 10 موسوم به Build 10130 كه از روز جمعه در دسترس قرار گرفته، برخی آیكون های جدید افزوده شده و امكاناتی برای دستیار صوتی كورتانا در دسترس است.

به گزارش نما به نقل از فارس، پی سی ورلد نوشت: هنوز مشخص نیست ویندوز 10 چه زمانی روانه بازار می‌شود، اما منابع نزدیک به مایکروسافت معتقدند نسخه نهایی این سیستم عامل در ماه جولای عرضه می شود. مدیران این شرکت می گویند برای تثبیت، تمیزکاری و بهینه سازی سیستم عامل یاد شده هنوز باید کارهای زیادی صورت بگیرد.

در ویندوز 10 Build 10130 نسخه پیشرفته تری از مرورگر Edge نصب شده که از قابلیت های گسترده تری برای شخصی سازی برخوردار است.

همچنین در منوی استارت ویندوز 10 هم امکانات متنوعی برای راه اندازی یا از کار انداختن برنامه های گوناگون، دسترسی به برنامه های اخیرا باز و حتی انتقال سریع به نسخه ای تمام صفحه از منوی استارت در نظر گرفته شده است.

از جمله تغییراتی که در ویندوز 10 جدید بسیار به چشم می آید طراحی آیکون های جدید متنوع است که بسیاری از آنها برای اولین بار به ویندوز 10 اضافه شده است. علاوه بر این بخش تازه ای به نام jump lists‌به بخش تسکبار ویندوز 10 اضافه شده که دسترسی سریع به برخی فهرست ها را امکان پذیر می کند.

کاربرانی که از نسخه یاد شده استفاده کرده اند از برخی مشکلات در اتصال به شبکه های وای – فای، اختلال در برنامه ارسال ایمیل و برخی مشکلات جزیی دیگر خبر داده اند.

۱۳۹۴/۳/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...