نسخه چاپی

خط بطلان بر جاهلیت مدرن

امروز رهروان بیداری، هویت اسلامی مفقود شده خود را بازیافته و این یافته خویش را در سخت ترین شرایط به قیمت جان محافظت می كنند.

عباس پناهي - به گزارش نما ،رهبر معظم انقلاب در سالروز مبعث پيامبر عظيم الشان اسلام (ص) در ديداربا مسئولين نظام و سفراي کشورهاي اسلامي يک بار ديگر بر رخداد بيداري اسلامي صحه گذاشته و بر ادامه اين راه تاکيد فرمودند. در اين رهنمود، مردم مسلمان منطقه بار ديگر پيام بعثت و نيز واژه واژه تفسير آن را از زبان ولي امر مسلمين جهان شنيدند.
 به طور مسلم جهان کفر و الحاد در زمان حاضر فرهنگ استعماري خود را که بايد جاهليت مدرن ناميد در لفافه تجدد پيچيده و به خورد مردم مي دهد به طوري که مي توان آن را به وضوح حس کرد و اين خطر از ديرباز توسط رهبر معظم تحت عناوين گوناگون مثل تهاجم فرهنگي و يا شبيخون فرهنگي گوشزد شده است.  
مقام معظم رهبري در ششم خرداد 93 در عيد مبعث فرمودند: «آنچه امروز دستگاه‌هاى سياسى غرب ترويج مي کنند، همان جاهليّتى است که بعثت پيغمبر براى زدودن آن  از محيط زندگى بشر،  به ‌وجود آمد. نشانه‌هاى همان جاهليّت، امروز در دنيا، در اين تمدّن رايج فاسد غربى، مشاهده مي شود؛ همان بى‌عدالتى، همان تبعيض، همان ناديده گرفتن کرامت انسان، همان عمده کردن مسائل جنسى و نيازهاى جنسى.اين همان جاهليّت است، منتها جاهليّتى که توانسته است خود را با سلاح تبليغات مدرن مجهّز بکند، حقايق را از چشم مردم بپوشاند؛ اينها را بايد ما مسلمانها بفهميم، اينها را بايد بدانيم.»  جهان اسلام امروز عليرغم خواست ابر جنايتکاران به سوي رهايي مصمم است امروز مردم مسلمان منطقه بخصوص يمن و بحرين طعم شيرين هويت يابي را در زير بمب ها و موشک هاي دشمن مي چشند. امروز رهروان بيداري، هويت اسلامي مفقود شده خود را بازيافته و اين يافته خويش را در سخت ترين شرايط به قيمت جان محافظت مي کنند.  و اينک يمني ها هستند که خط بطلان بر جاهليت مدرن را در امتداد برادران فلسطيني و بحريني خود  بر حاکميت جاهل منش آل سعود برمي کشند. و اين آل سعود است که راه ابوسفيان ها را تحت ولايت آمريکا مي پيمايد و جنايات صهيونيست گونه را در مسلمان کشي تکرار مي کند.  به قول حکما در عالم امکان و وجود هر پديده و تحولي براي وقوع ، علت خاص خود را نياز دارد بنابراين عمل ضد انساني آل سعود در يمن که در تضاد با وصايا و آموزه هاي پيامبر رحمت (ص) است در شهر و بلاد نزول قرآن به وقوع پيوست و همانا طوفان جاهليت از آل سعود وزيدن گرفته لذا موجوديت آل سعود از آن جهت رو به اضمحلال است که در سرزمين وحي خواسته  صهيونيست ها را که دشمنان ديرين و قسم خورده رسول خدا و مسلمانان هستند، اجرا مي کند  و اين خود بهترين علت براي سقوط سعودي ها است.  اگر جاهلان عصر پيامبر اعظم در صدر اسلام گوش خود را براي فهم حقايق مسدود مي نمودند، امروزه جاهليت مدرن موجوديت انديشه اي نو انديشان جستجوگر را در گورستانهاي برخي فضاهاي مخرب  مجازي که عامل مرگ تدريجي انسانيت است دفن مي کنند و نمي خواهند اجازه دهند تا جوانان مسلمان به بيداران اسلامي ملحق شوند. ولي رهبر معظم انقلاب چندي پيش با پيام کوتاه خودشان در فضاي مجازي ، فطرت پاک جوانان در غرب را عطري روح انگيز بخشيدند و آنها را به خود انديشي ديني دعوت فرمودند چرا که بيداري اسلامي سرکوب شدني نيست.  اما در پيمايش راه مقاومت، تجربه ملت ايران مدلي خوب براي ملت هاي مسلمان منطقه است و عزم و اراده فولادين مردم ايران اسلامي در ايجاد حکومت اسلامي و ايستادگي در برابر همه ناملايمات داخلي و خارجي و سپس عينيت يافتن ثمرش امروزه براي همگان مشهود است و حقيقتا الگويي مناسب براي ديگر مسلمانان جهان مي باشد.

۱۳۹۴/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...