نسخه چاپی

صدور قرارهای تامینی سنگین برای سعید مرتضوی

پرونده گزارش كمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی در دستور رسیدگی شعبه پانزدهم دادسرای كاركنان دولت قرار دارد.

به گزارش نما، مصطفی ترک همدانی در گفت وگو با ایرنا درباره آخرین وضعیت آن بخش از پرونده مدیرعامل پیشین سازمان تامین اجتماعی که هنوز به دادگاه ارسال نشده است، اظهارکرد: امروز به منظور پیگیری آن بخش از اتهامات مدیرعامل پیشین تامین اجتماعی که هنوز در دادسراست به شعبه بازپرسی مراجعه کردم.

این وکیل دادگستری در پرونده تامین اجتماعی افزود: خوشبختانه با جدیت بازپرس، اقدامات موثری در این پرونده صورت گرفته و حتی به تازگی قرارهای تامینی سنگینی نیز برای متهم صادر شده است.

پرونده گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی از سازمان تامین اجتماعی در دستور رسیدگی شعبه پانزدهم دادسرای کارکنان دولت قرار دارد.

24 دی ماه سال گذشته، عباس جعفری دولت آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران از ارسال بخشی از این پرونده به دادگاه با صدور کیفرخواست خبر داد. پرونده ارسال شده، برای رسیدگی در اختیار شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی قرار گرفت و شعبه دادگاه، پنجم اردیبهشت ماه امسال را برای رسیدگی به آن تعیین کرد.

پرونده ارسال شده به دادگاه دارای سه بخش است که بخش نخست درباره عدم اجرای رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری، بخش دوم درباره بخش نقض شده حکم پرونده قضات کهریزک و بخش سوم نیز درباره شکایت روح الامینی (اولیا دم یکی از کشته شدگان بازداشتگاه کهریزک) از دادستان پیشین تهران است.

رسیدگی به این پرونده تا کنون طی چهار جلسه برگزار شده و با وصول استعلام های دادگاه از مراجع ذی صلاح، پنجمین جلسه رسیدگی در تیر ماه برگزار می شود.

۱۳۹۴/۳/۱۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...