نسخه چاپی

محسن رفیقدوست:مذاكرات به نتیجه نخواهد رسید

رفیقدوست با بیان اینكه آمریكایی ها می خواهند بدانند ما چه نیروها و تجهیزات نظامی داریم و با شناسایی آن علیه ما كار كنند ، گفت: من معتقدم مذاكرات به هیچ نتیجه ای نمیرسد.

محسن رفیق دوست وزیر سابق سپاه گفت: هیچ جنگ بالفعلی در آینده پیش روی ما نیست.
وی در گفت و گو با افکار نیوز در پاسخ به این سوال که آمریکایی ها همواره می گویند گزینه نظامی بر روی میز است و در منطقه نیز جنگ های نیابتی را به راه انداخته اند آیا امکان جنگ وجود دارد اظهار داشت: با لطف خدا و با توجه به وضعیت خوب نیروهای دفاعی کشور چه از لحاظ تعداد و چه از نظر تجهیزات در دنیا نمونه است و ما جنگی بالفعل در پیش نداریم.

رفیق دوست تاکید کرد: کسی جرات ندارد به مرزهای ما تعدی و حمله کند و نه ما در دفاع از خودمان کوچکترین مشکلی نداریم.

وزیر سابق سپاه بیان داشت: ما بر اساس اصل اسلامی که باید بیدار و هوشار باشیم آنها می خواهند و می خواسته اند که علیه ایران جنگ کنند و اصل تشکیل داعش علیه ما بوده منتها نتوانستند کاری کنند.

رفیق دوست تصریح کرد: آنهایی که داعش را به وجود اوردند می خواستند اول از سوریه شروع کنند که در کنار اسرائیل است و این کشور و نظام ان را از بین ببرند که تا کنون نتوانسته اند. از سوی دیگر عراق نیز برای انها مهم است و حالا که می بینند مردم عراق تحت تاثیر جمهوری اسلامی هستند داعش را به این کشور اورده اند.
وی افزود: در سوریه و عراق داعش از بین خواهد رفت و باید حواسمان جمع باشد و محکم بیاستیم.

رفیقدوست در پاسخ به این سوال که دلیل اینکه آمریکایی ها تاکید بر بازرسی از مراکز نظامی و گفت و گو با فرماندهان نظامی ما را دارند چیست بیان داشت: غربی ها به ویژه آمریکایی ها می خواهند بدانند ما چه نیروها و تجهیزات نظامی داریم و با شناسایی آن علیه ما کار کنند و من معتقدم مذاکرات به هیچ نتیجه ای نمیرسد.

۱۳۹۴/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...