نسخه چاپی

خط خورده های بزرگ فهرست جدید كی‌روش

كارلوس كی روش سرمربی فوتبال ایران فهرست 23 نفره ای را برای حضور در دو بازی مقابل ازبكستان و تركمنستان اعلام كرد.

به گزارش نما به نقل از ورزش سه، در حالی که دقایقی از اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی می گذرد، کسی متوجه اسم خط خورده های اردوی اخیر تیم ملی نیست. جالب اینکه این بار در جمع خط خورده ها چهره های شاخصی حضور دارند که همگی سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارند.

از بین نفرات شاخص خط خورده می شود به اشکان دژاگه و علیرضا جهانبخش اشاره کرد که ظاهرا به دلایل پزشکی از جمع ملی پوشان کنار ماندند. همچنین کریم انصاری فرد آقای گل سابق فوتبال ایران بعد از زمزمه هایی که مبنی بر عدم حضورش در این دو بازی ملی وجود داشت، از جمع ملی پوشان کنار رفت تا برای اولین بار پس از سال ها از تیم ملی کنار باشد. کریم که در اوساسونا بازی می کند، امیدوار بود دوباره در فهرست نفرات کی روش قرار بگیرد.

همچنین سجاد شهباززاده، نفر دوم جدول گلزنان لیگ از خط خوردگان مهم محسوب می شود همانطور که محسن فروزان دروازه بان تیم ملی در رقابت های آسیایی جای خود را به محمدرضا اخباری گلر جوان سایپا و سوشا مکانی داده است. در عین حال حضور محمدحسین کنعانی و عزت پورقاز در تیم ملی نکته قابل توجهی محسوب می شود.

اسامی کامل بازیکنان خط خورده تیم ملی:

محسن فروزان، سجاد شهباززاده ، یعقوب کریمی (استقلال)،سروش رفیعی ، اسماعیل شریفات ،علیرضا سلیمی(فولاد)،فرزاد حاتمی ،سیدحسین حسینی (ملوان )،وحید محمدزاده (سایپا)،جلال الدین علی محمدی ،روزبه چشمی (صبا)محمد نژاد مهدی (پدیده )،علی کریمی (سپاهان)،سامان نریمان جهان ،فرشاد احمدزاده (تراکتورسازی) ،جابرانصاری (گسترش)

از فهرست بازیکنانی که در آماده باش بودند هم احمد نوراللهی و امیدعالیشاه (پرسپولیس) ، میثم مجیدی و مهدی مومنی ( استقلال خوزستان ) جایی در تیم ملی ندارند و کریم انصاری فر (اوساسونا) ، اشکان دژآگه(العربی) و علیرضا جهانبخش (نایمخن) هم در فهرست کی روش نیستند .

این فهرست با دعوت سه بازیکن از دو تیم نفت و ذوب آهن کامل بسته می شود .

۱۳۹۴/۳/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...