نسخه چاپی

ایران قهرمان سید 2 سپك تاكرا جهان شد

تیم ملی سپك تاكرای ایران در بازی پایانی با امتیازهای 8-15، 4-15 و 11-15 بر برزیل فائق آمد ، تا با این برد شیرین، بر سكوی قهرمانی بایستد. در ضمن تیم ملی ایران، در فینال مسابقات قهرمانی جهان (دبل – دونفره) موفق شد با پیروزی قاطعانه مقابل برزیل، جواز حضور در "سید یك" جهان را دریافت كند.

تیم ملی سپک تاکرای مردان ایران، روز چهارشنبه در فینال مسابقات قهرمانی جهان (دبل – دونفره) موفق شد به یک پیروزی الهام بخش برسد و با پیروزی قاطعانه مقابل برزیل، جواز حضور در "سید یک" جهان را دریافت کند.

به گزارش تابناک، در این بازی مهیج ملی پوشان کشورمان توانستند حریف خود را با حساب 0-3 نقره داغ کنند.

تیم ملی سپک تاکرای ایران در بازی پایانی با امتیازهای 8-15، 4-15 و 11-15 بر برزیل فائق آمد تا با این برد شیرین، بر سکوی قهرمانی بایستد.

تیم ملی سپک تاکرا پیش از بازی فینال، در مرحله نیمه نهایی نیز آلمان را شکست داده بود.

برتری برابر تیمهای استرالیا، بنگلادش، ماکائو، فرانسه، آلمان و برزیل در کارنامه شیر بچه های سپک تاکرای ایران ثبت شد تا نماینده کشورمان بتواند با این بردهای نوید بخش، سرود قهرمانی بخواند و چشمها را در سالن ملی بانکوک خیره کند.

تیم ملی سپک تاکرای کشورمان که در این رقابت‌ها درخشش خیره کننده‌ای داشت، موفق شد در مرحله نیمه نهایی مسابقات که در تایلند در حال برگزاری است، برتری خود را بر این حریف اروپایی دیکته کند و با حساب 3 بر صفر پیروز شود تا جواز حضور در بازی پایانی را به دست آورد.

در این بازی حساس، ملی پوشان ایران با امتیازهای 6 - 15، 7 - 15 و 10 - 15 برابر آلمان به پیروزی دست یافتند تا به فینال "سید دو" جهان راه یابند. از سویی دیگر، تیم ملی برزیل در مرحله نیمه نهایی با نتیجه یک بر 3 استرالیا را شکست داد تا حریف تیم ملی کشورمان در بازی پایانی شود.

گفتنی ست است، رقابتهای سید یک جهانی سال آینده با حضور تیمهای درجه اول جهان از جمله قهرمان سید دو دنیا (ایران) برگزار خواهد شد

۱۳۹۱/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...