نسخه چاپی

خبر نوبخت از نحوه شناسایی افراد پردرآمد

سخنگوی دولت با تایید اظهارات دیروز جهانگیری گفت: شناسایی افراد پردرآمد كار دشواری است اما وزارت تعاون مأمور شد تا از پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف افراد پردرآمد را شناسایی كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه 11 خردادماه با اصحاب رسانه داشت، با تایید اظهارات دیروز جهانگیری گفت: شناسایی افراد پردرآمد کار دشواری است اما وزارت تعاون مأمور شد تا از پایگاه‌های اطلاعاتی مختلف افراد پردرآمد را شناسایی کند.

نوبخت با بیان اینکه برگزاری تجمعات فاقد مجوز خلاف قانون است، گفت: همه استانداران و فرمانداران موظفند فرصتی ابجاد کنند همه افراد در چارچوب قانون نطرات خود را بیان کنند.

سخنگوی دولت با بیان اینکه به طرح تحول سلامت در سال 94 هم با قوت ادامه می‌دهیم، اظهارداشت: گروهی در وزارت راه و شهرسازی مامور شد تا بحث انتقال پایتخت را بررسی کنند و مطالعات گدشته را به‌روز رسانی کنند.‎

‫‫نوبخت ادامه داد: دولت در خصوص تفکیک وزارت ورزش از جوانان فعلا برنامه‌ای ندارد.‬‎

‫سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: آزادسازی قیمت بنزین براساس قانون سال 89 انجام شد، سال گدشته هم دولت این کار را انجام داد و الان هم که قانون را انجام می‌دهیم می‌گویند چرا این کار را می‌کنید.‬‎

۱۳۹۴/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...