نسخه چاپی

دیدار جبهه پایداری، موتلفه و جمعیت ایثارگران با آیت‌الله یزدی

عکس خبري -ديدار جبهه پايداري، موتلفه و جمعيت ايثارگران  با آيت‌الله يزدي

عضو شورای مركزی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری، حزب موتلفه اسلامی و جمعیت ایثارگران به زودی با آیت‌الله یزدی دبیركل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار می‌كنند.

به گزارش نما، مجید متقی‌فر عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در گفت و گو با میزان درباره آخرین فعالیت‌های این تشکل برای حضور در عرصه انتخابات مجلس دهم خاطرنشان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته در جبهه پایداری و در میان مجموعه‌‌های وابسته به این تشکل قرار شده است که به زودی همایش استانی این تشکل برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز زمان و مکان این همایش به طور دقیق مشخص نشده است تصریح کرد: با توجه به کار تشکیلاتی صورت گرفته از سوی اعضای جبهه پایداری این همایش صرفا به جبهه پایداری تعلق دارد و بدون همکاری با سایر تشکل‌های اصولگرا برگزار می‌شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با بیان اینکه ایجاد وحدت میان اصولگرایان مشی اصلی این تشکل در انتخابات پیش رو خواهد بود تصریح کرد: نشست‌های سه جانبه جبهه پایداری با دو تشکل اصولگرای ایثارگران و موتلفه طبق روال گذشته برگزار خواهد شد اما در حال حاضر برنامه مشترکی از سوی این سه تشکل برای برگزاری یک همایش مشترک درنظر گرفته نشده است.

متقی‌فر درباره زمان برگزاری دیدار جبهه پایداری با آیت‎الله یزدی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکردهای اتخاذ شدده در جلسات مشترک پایداری با موتلفه و ایثارگران قرار شده است که این سه تشکل در آینده نزدیک با آیت‌الله یزدی دبیرکل جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار و گفت و گو کنند.

وی تصریح کرد: تاکید بر گفتمان اصولگرایی و آرمان‌های انقلاب و اتخاذ یک شیوه مبتی بر وحدت میان مجموعه اصولگرایان مهم‌ترین راهبرد جبهه پایداری پیرامون انتخابات آینده خواهد بود و ما بر این اساس برنامه‌ریزی‌های خود را انجام خواهیم داد.

۱۳۹۴/۳/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...