نسخه چاپی

خدمات پلیس +10 گران شد

معاون وزیر صنعت از احتمال تغییر در قیمت روغن نباتی و لبنیات با مصوبه كارگروه كنترل بازار خبرداد و گفت: به تازگی كارگروه تنظیم بازار درخواست افزایش قیمت این دو كالا را به سازمان حمایت ارجاع داده است.

به گزارش نما به نقل از مهر: معاون وزیر صنعت از احتمال تغییر در قیمت روغن نباتی و لبنیات با مصوبه کارگروه کنترل بازار خبرداد و گفت: به تازگی کارگروه تنظیم بازار درخواست افزایش قیمت این دو کالا را به سازمان حمایت ارجاع داده است.

محمود نوابی در گفتگویی با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس‌جمهور مبنی بر هماهنگی هر گونه افزایش قیمت با کارگروه تنظیم بازار، گفت: کارگروه تنظیم بازار دو مورد درخواست افزایش قیمت را برای بررسی بیشتر به سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ارجاع داده که بر این اساس، تقاضای تولیدکنندگان لبنیات و روغن نباتی برای بررسی کارشناسی قیمت، در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: قرار است بررسی‌های کارشناسی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در رابطه با تغییر قیمت روغن نباتی و لبنیات، به کارگروه تنظیم بازار ارجاع داده شود تا تصمیم‌گیری نهایی در این مورد صورت گیرد. در این میان، ممکن است کارگروه عین نظر سازمان حمایت را تائید کند و ممکن است افزایش یا کاهشی بر روی درصد افزایش قیمت پیشنهادی از سوی سازمان حمایت، اعمال کند.

وی تصریح کرد: هر آنچه که کارگروه تنظیم بازار برای افزایش قیمت این دو کالا مصوب کند، سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ناظر بر حسن اجرای آن خواهد بود و اجازه تخلفات را نخواهد داد اما تا زمانی که کارگروه نظر نهایی را اعلام نکند، هرگونه افزایش قیمتی در بازار تخلف به حساب می‌آید.

رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان خاطرنشان کرد: به تازگی افزایش نرخ خدمات دفاتر پلیس+۱۰ نیز مصوب شده است که بر این اساس، در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار مصوب شده بود تا محاسبات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برای نرخ این خدمات، هرچه باشدۀ مورد تائید کارگروه است و بر این اساس، در تفاهم‌نامه‌ای که میان این سازمان و نیروی انتظامی به امضا رسیده، نرخ خدمات در سال ۹۴ تغییر کرده است.

۱۳۹۴/۳/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...