نسخه چاپی

اشتری: ناجا بدون تبعیض از حقوق مردم دفاع می‌كند

فرمانده نیروی انتظامی تاكید كرد كه نیروی تحت امرش تا پای جان برای حفظ نظم و امنیت و احقاق حقوق مردم و دفاع از مظلوم ایستاده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری صبح امروز با حضور در حسینیه جماران و دیدار با یادگار امام (ره) ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امروز همکاران ما برای تجدید میثاق به عهد با حضرت امام خمینی (ره) در اینجا جمع شده‌اند تا یاد و خاطره آن امام عزیز را گرامی بداریم.

وی با بیان خاطراتی از حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: در آن ایام اقشار مختلف مردم به ویژه رزمندگان به دیدار امام آمده و فرمایشات ایشان تاثیر زیادی بر مردم و حتی آزادی‌خواهان سراسر جهان داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه فرمایشات حضرت امام برای خدا بود، گفت: هرآنچه که برای خدا باشد، لاجرم بر دل می‌نشیند و امام نیز در سخنانش همین ویژگی را داشت. اشتری با بیان اینکه امروز استقلال و آزادی جمهوری اسلامی به برکت امام و خون پاک شهداست، گفت: اگر امروز جایگاهی رفیع در دنیا داریم و کشورمان کشوری سربلند است این به خاطر تبعیت از امام و رهبری است.

وی ادامه داد: پیروی از خلف صالح امام یعنی مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه ایشان، رمز پیروزی مردم و نظام است و ما نیز از ارزش‌های مقدس جمهوری اسلامی پاسداری می‌کنیم.

ناجا مو به مو منویات امام و رهبری را اجرا می‌کند
فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: ما به دلیل مسوولیت بزرگی که در حفظ نظم و امنیت و خدمت صادقانه به مردم داریم، مو به مو منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری را اجرا می‌کنیم. به گفته اشتری، پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و حقوق و دفاع از مردم تا پایان جان ایستاده است.

وی افزود: ناجا امروزه در اقصی نقاط کشور از مرزهای آبی و خشکی گرفته تا مرکز شهرها حضور دارد و بدون هیچ تبعیض و گرایش به افراد از حقوق مردم دفاع می‌کند و پناهگاه مظلومان است.

فرمانده نیروی انتظامی در پایان با تاکید بر اینکه با قانون‌گریزان با حکم قانون برخورد می‌کنیم، گفت: در ایام ارتحال حضرت امام نیز به منظور تامین امنیت زائران و هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم بزرگداشت ایشان مسوولیت‌هایی را برعهده داریم و امیدواریم امسال نیز خادم خوبی برای زائران حضرت امام بوده و این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.

۱۳۹۴/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...