نسخه چاپی

قرارداد 10 ساله با یك بازیكن پرسپولیسی

در مراسم ویژه باشگاه پرسپولیس از لباس فصل آینده این تیم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پرسپولیس شب گذشته به مناسبت اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت مهدی (عج) مراسم جشنی در ورزشگاه درفشی‌فر برگزار کرد. در این مراسم پیشکسوتان باشگاه به همراه خانواده‌هایشان حضور داشتند.

* هوادارانی که پشت در بودند درخواست حضور در ورزشگاه را داشتند اما از آنجایی که ورود به این مراسم با کارت امکان پذیر بود این هواداران نتوانستند به مراسم بیایند و مراتب اعتراض خود را به مسئولان و مدیر عامل باشگاه اعلام کردند.

* کاظم احمدزاده یکی از مجریان تلویزیون اجرای این مراسم را برعهده داشت. وی در طول مراسم بارها تاکید می‌کرد که چیزی از فوتبال نمی‌داند و اینکه گفته می‌شود استقلالی است صحت ندارد چرا که او کلا سر رشته‌ای از فوتبال ندارد. وی به شوخی مطالبی درباره محمود شهریاری اعلام کرد که با واکنش رویانیان مواجه شد. مدیر عامل باشگاه پرسپولیس هنگامی که برای سخنرانی روی سن آمد به شوخی گفت هیچ کس حق ندارد پشت سر شهریاری حرف بزند.

* در قسمتی از این مراسم و پس از تجلیل از پیشکسوتان، رویانیان یک شال قرمز نیز بنا به تقاضای احمد زاده دور گردن وی انداخت تا این مجری تلویزیونی هم پرسپولیسی شود.

* رضا وطن‌خواه، حمید درخشان، محمد صادقی، کاظم رحیمی، جواد الله وردی، ضیاء عربشاهی و کاظم سید علیخانی، نفراتی بودند که به نمایندگی از پیشکسوتان باشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند. رویانیان، زارع و پروین از این افراد تقدیر کردند.

* سعید فخار بازیکن تیم فوتبال جوانان پرسپولیس دقایقی به روپایی زدن و انجام حرکات نمایشی پرداخت. رویانیان که از این موضوع به وجد آمده بود اعلام کرد با این بازیکن قرارداد 10 ساله می‌بندد، ضمن اینکه با جوایزی از وی تقدیر کرد.

* از لباس جدید پرسپولیس در فصل جدید رونمایی شد. این کار توسط یکی از هواداران پرسپولیس صورت گرفت. رویانیان در توضیح این موضوع گفت که این هوادار از سال 82 تاکنون به عشق پرسپولیس بیوگرافی و رزومه تمام بازیکنان و پیشکسوتان را با دست خط خودش نوشته و نگه داشته است.

* کمیته بانوان باشگاه پرسپولیس نیز راه اندازی و الهام صفوی زاده از مجریان تلویزیون به عنوان دبیر این کمیته انتخاب شد.

۱۳۹۱/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...