نسخه چاپی

رویانیان: مبلغ قرارداد نكونام را عاقلان دانند

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد توافق نكونام با استقلال و مبلغ قرارداد وی عاقلان دادند اما درمورد مانوئل اگر شما نفوس بد نزنید وی می ماند.

محمد رویانیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران افزود: به احترام دنیزلی دو هفته صبر کردیم که وی به ایران بیاید و از این لحظه که این مربی پیام دادند که نمی توانند به ایران بیاید و سرمربی گری پرسپولیس را برعهده بگیرند بلافاصله با 3 گزینه خارجی وارد مذاکره شدیم و با هر 3 گزینه مذاکرات حضور داشتیم.

وی ادامه داد: در نظر سنجی که انجام دادیم خوزه مانوئل سرمربی پرتغالی رأی بیشتری آورد و در ضمن پیشکسوتان پرسپولیس نیز رأی به این مربی دادند تا وی سرمربی فصل بعد پرسپولیس باشد.

رویانیان تصریح کرد: مبلغ قرارداد خوزه مانوئل یک میلیارد و دویست هزار دلار است و هیچ دروغی در مورد قراردادش نگفته ایم و برای مانوئل باید در کنار این قرارداد خانه اجاره ای، ماشین و دیگر موارد را در اختیار وی بگذاریم.

وی ادامه داد: کدام مدیر عامل باشگاه رقم قرارداد را ذکر می کند که ما بگویم ولی کف رقم قرارداد وی همین رقم اصلی است که در سایت باشگاه نیز ذکر شده است.

رویانیان خاطرنشان کرد: اگر کسی نفوس بد به این انتخاب نزد و اتفاق نیفتد خوزه مانوئل سرمربی ما در لیگ دوازدهم است و امروز چهارشنبه 14 تیر قرارداد نهایی را با این مربی خواهیم بست و این مربی قیمت درخواست ما را قبول نکرده است و در روزهای گذشته تمام مسائل اسامی قرارداد با خوزه مانوئل به تأیید نهایی رسیده است.

وی در مورد قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال گفت: از قرارداد بستن جواد نکونام با باشگاه استقلال بی اطلاع هستم ولی به نکونام پیشنهاد دادیم رقم قرارداد وی خیلی زیاد بود و برای این بازیکن احترام قائل هستم و دوست دارم که نکونام را در تیم فوتبال پرسپولیس در آغوش بگیرم ولی مبلغ قرارداد ما فرقی نخواهد کرد.

رویانیان اضافه کرد: اگر باشگاه استقلال با نکونام به توافق نهایی دست یافته است رقم قرارداد را فقط عاقلان دادند و کسی از این رقم چیزی نمی داند.

وی در مورد خلعتبری گفت: محمدرضا خلعتبری نیز قیمتش بالا است ولی اگر وی عاشق پرسپولیس است می تواند به پرسپولیس بیاید.

رویانیان در مورد حضور ایمون زاید در ایران افزود: ایمون زاید جوان است و به من پیام داده است که یک مقدار پول بفرستید به ایرلند تا به ایران بازگردم ولی باید زاید به ایران بیاید چون پرسپولیس خانه او است و فقط از این بابت با زاید اختلاف دارم.

وی در مورد قرعه کشی لیگ برتر و نواقص لیگ دوازدهم اظهار داشت: قرعه کشی لیگ برتر فوتبال به چه صورتی انجام شد ما 7 بازی ما خارج خانه است ولی رقیب ما 7 بازی داخل خانه بازی می کند که این مسئله ای بزرگ است که من در تعجب به سر می برم و باید با این حرکت ها در طول فصل هم همین گونه در تعجب به سر ببرم و در ضمن و باید جریان های بیرون از زمین را کنترل کنم چون تیم قدرتمند جای شایستگی بالای دارد.

رویانیان در مورد حذف جام حذفی گفت: مخالف حذف جام حذفی هستم چون چند تیم خوب لیگ یکی می تواند در این رقابت ها خود را نشان دهند و تماشاگرانشان می توانند از نزدیک تیمشان را در رده های بالای فوتبال ایران ببینند و در ضمن بازیکنان شهرستان نیز در رقابت های سطح بالایی چون جام حذفی خود را محک خواهند زد.

وی ادامه داد: هر تیمی هم که در این رقابت های جام حذفی قهرمان شود می تواند به آسیا برود و تیم شهرستانی هم می تواند در آسیا حضور داشته باشد تا سطح فوتبال ایران پیشرفت داشته باشد و جوانان جاهای دور افتاده فوتبال ایران خود را به سطح بالای فوتبال برسانند.

رویانیان در مورد برگزار نکردن مسابقات فوتبال در ماه مبارک رمضان تأکید کرد: ماه رمضان یک ماه خود سازی و پاک سازی است که جوانان کشورمان باید به عبادت بپردازند و باید در این ماه به غیر از فوتبال به مسجدها نیز توجه بیشتری صورت گیرد و دغدغه مردم و فوتبالیست ها این ماه خدای باشد تا خدا ناراحت نشود.

۱۳۹۱/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...