نسخه چاپی

آمادگی كامل برای مراسم ارتحال امام (ره)

مشاور فرماندار تهران گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نظیر اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی، راهور و سایر ارگان‌های مربوط، شرح وظایف خود را به خوبی هماهنگ و جانمایی لازم جهت استقرار و خدمات رسانی به مردم را انجام داده‌اند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مشاور فرماندار تهران گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نظیر اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی، راهور و سایر ارگان‌های مربوط، شرح وظایف خود را به خوبی هماهنگ و جانمایی لازم جهت استقرار و خدمات رسانی به مردم را انجام داده‌اند.

ایمان قربانی، با اشاره به در پیش بودن بیست و ششمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام خمینی (ره) الگو و نشانه‌ای برای تمام نسل‌هاست و می‌توان با رجوع به آثار معمار کبیر انقلاب اسلامی، رهنمون‌های بی‌بدیل را برای تمامی نسل‌ها، گرایش‌ها، مذاهب و سلایق جست و جو کرد.

وی افزود: امام خمینی(ره) در تمام ابعاد شخصیتی الگویی کامل و بی‌بدیل برای مردم و مسوولان است، چرا که توانست با نهضت دینی خود ایستادگی در برابر ظلم و ستم را به دیگر ملتها بیاموزد.

مشاور فرماندار تهران تصریح کرد: امام خمینی(ره) با همراهی و همگامی مردم مشکلات زیادی را تحمل کرد و با پایه گذاری انقلاب اسلامی، الگویی جهانی برای نجات محرومان تشکیل داد.

قربانی تاکید کرد: با توجه به فرارسیدن سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان بنیانگذار حاکمیت دینی در تاریخ معاصر، اصل بی‌بدیل ولایت فقیه باید بیش از پیش به تمامی مردم، بخصوص نسل جوان معرفی شود.

وی، همچنین ضمن اشاره به مراسم بیست و ششمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: از ماه‌های گذشته جلسات متعددی از سوی دستگاه‌های مربوطه در فرمانداری تهران به عنوان نهاد حاکمیتی و متولی هماهنگ کننده مراسم ارتحال حضرت امام (ره) تشکیل شده و هماهنگی‌های خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان نظیر اورژانس، هلال احمر، آتش نشانی، نیروی انتظامی، راهور و سایر ارگانهای مربوط، شرح وظایف خود را به خوبی هماهنگ و جانمایی لازم جهت استقرار و خدمات رسانی به مردم را انجام داده‌اند و با یاری خدا و حضور پرشور مردم انقلابی ایران، مراسم امسال با انسجام، وحدت و شور بیشتری نسبت به 25 سال گذشته انجام خواهد شد.

۱۳۹۴/۳/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...