نسخه چاپی

شهردار سابق اصفهان به‌عنوان شهردار قم انتخاب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: «سیدمرتضی سقائیان‌نژاد» شهردار سابق اصفهان امروز(چهارشنبه 13 خردادماه) از سوی شورای شهر قم به‌عنوان شهردار قم انتخاب شد.

به گزارش نما «عباس ذاکریان» در گفت‌وگو باایسنا، با اعلام این خبر افزود: «سید مرتضی سقائیان‌نژاد» شهردار سابق اصفهان در جلسه‌ی غیرعلنی شورای شهر با رأی مثبت اکثریت اعضاء برای شهرداری قم انتخاب شد.

وی با بیان این‌که در این جلسه سقائیان‌نژاد با 19 رأی موافق و یک رأی ممتنع به‌عنوان گزینه شهرداری قم انتخاب شد، افزود: یکی از موضوعات مهم در این جلسه ارائه‌ی نقطه نظرات و دغدغه‌های موجود در مدیریت شهری بود که در نهایت با انتخابات میان اعضاء سقائیان‌نژاد شهردار قم شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: پس از وصول حکم «سیدمرتضی سقائیان‌نژاد» به‌عنوان شهردار قم از سوی وزارت کشور مراسم معارفه وی برگزار می‌شود.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد متولد سال 1332 در شهر اصفهان است، وی دهم خردادماه پس از استیضاح در شورای اسلامی اصفهان از سمت شهرداری این شهر برکنار شد.

وی پس از 12 سال اداره‌ی امور شهرداری کلانشهر اصفهان با 14 رأی مخالف و 7 رأی موافق اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان از شهرداری خداحافظی کرد.

وی مدرک دکترای تخصصی در رشته مهندسی برق خود را از دانشگاه ایالتی کنتاکی آمریکا اخذ کرد و ریاست دانشگاه صنعتی اصفهان و ریاست دانشگاه اصفهان و علوم پزشکی اصفهان از دیگر سوابق سقائیان‌نژاد بوده است.

۱۳۹۴/۳/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...