نسخه چاپی

استفاده از تصویر ولی‌امر مسلمین جهان در تبلیغات انتخاباتی پاكستان

عکس خبري -استفاده از تصوير ولي‌امر مسلمين جهان در تبليغات انتخاباتي پاکستان

حزب حاكم پاكستان برای جلب آرای عمومی در ایالت «گلگت بلتستان» از عكس ولی‌امر مسلمین جهان بهره برده است.

به گزارش نما به نقل از «شیعت نیوز»، ایالت گلگت بلتستان منطقه‌ای است که اکثریت آن را شیعیان تشکیل می‌دهند و پیشتر با نام مناطق شمالی شناخته می‌شد همچنین این ایالت از شمالی‌ترین تقسیمات سیاسی تحت کنترل پاکستان است.
احزاب سیاسی پاکستان از چندی پیش رقابت‌های انتخاباتی را آغاز کرده‌اند و برای جلب آرای مردم ایالت گلگت بلتستان تلاش می‌کنند.
احزاب سیاسی و مذهبی پاکستان تبلیغات برای جلب آرای مردم ایالت گلگت بلتستان را آغاز کرده‌اند اما در این میان نکته قابل توجه این است که بزرگترین احزاب پاکستان همچون «مسلم لیگ» شاخه «نواز شریف» و «مردم پاکستان» نیز مانند احزاب شیعی، برای جلب حمایت آرای مردم این منطقه از عکس ولی‌امر مسلمین جهان بهره می‌برند.

کاندیدای حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف و همچنین حزب مردم پاکستان روی بنر و پوسترهای خود عکس رهبری را با رهبران خود قرار داده‌ است.
دولت پاکستان پس از اعلام گلگت بلتسان به عنوان ایالت مستقل در سال 2009 برای نخستین بار انتخابات را در این ایالت برگزار کرد که در نتیجه «سید مهدی شاه» یکی از اعضای حزب «مردم پاکستان» سروزیر این ایالت شد۔
فعالیت پارلمان ایالتی گلگت بلتستان در 9 دسامبر پایان یافت و حزب «مسلم لیگ» شاخه «نوازشریف» پس از رایزنی با حزب اپوزیسیون در پارلمان پاکستان، «شیرجان» را به عنوان سروزیر موقت ایالت گلگت بلتستان انتخاب کرده است.
کمیسیون انتخابات پاکستان 8 ژوئن سالجاری را برگزاری انتخابات ایالت گلگت بلتستان تعیین کرده است.

منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...