نسخه چاپی

تصادف مرگبار در محور دماوند

در یك سانحه دلخراش رانندگی در محور آبسرد به دماوند، شش نفر كشته و هشت نفر مجروح شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر، روز پنجشنبه باز هم جاده های شرق استان تهران شاهد یک تصادف مرگبار بود که طی آن شش نفر کشته و هشت نفر نیز مجروح شدند، این سومین تصادف مرگبار طی روزهای اخیر در محروهای شرق استان تهران می باشد.
در این حادثه چهار خودوری پراید، رنو، سمند و کامیون بنز با یکدیگر برخورد کردند که در نتیجه آن شش نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند که مجروحین به بیمارستان سوم شعبان انتقال پیدا کرده و در حال مداوا هستند.

از دقایقی پس از تصادف نیروهای پلیس، هلال احمر و اورژانس در محل حادشه حاضر شده و به آسیب دیدگان خدمت رسانی می کردند.

سردار سیروس فتحی با ابراز تأسف از وقوع یک تصادف مرگبار دیگر در جاده های شرق استان تهران اظهار داشت: عدم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی از جمله سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز و خواب آلودگی سبب وقوع تصادفاتی می شود که هیچگاه قالب جبران نیست.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: در این تصادف مرگبار چهار دستگاه کامیون بنر، رنو، پراید و سمند با یکدیگر برخورد کرده که در نتیجه آن شش نفر کشته و هشت نفر مجروح شدند.

وی ادامه داد: نیروهای پلیس بلافاصله پس از اطلاع از این تصادف خود را به محل حادثه رسانده و به مصدومان تصادف کمک کرده و سعی در آرام کردن فضای ایجاد شده داشتند.

این مسئول اضافه کرد: از رانندگان انتظار می رود که مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و از ایمنی وسیله خود در هنگام سفر مطمئن باشند تا منجر به وقوع حوادثی از این دست نشوند.

۱۳۹۴/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...