نسخه چاپی

موشك‌باران مركز مخابرات آل سعود در جیزان

جنایات عربستان در حق ملت یمن و كشتار مردم بی‌گناه آن در هفتاد و یكمین روز تجاوزات سعودی همچنان ادامه دارد.

به گزارش نما المیادین گزارش داد که بمب افکن‌های عربستان سعودی عصر دیروز (چهارشنبه) منطقه «صبر» در استان صعده را حملات خود قرار دادند.

منابع بیمارستانی یمن گزارش دادند که در این حمله هوایی عربستان، 11 نفر از مردم بی‌گناه از جمله هشت کودک یمنی جان خود را از دست دادند.

خبر دیگر از تجاوزات عربستان به یمن اینکه جنگنده‌های عربستانی شامگاه چهارشنبه شش حمله هوایی متوالی به مقر ریاست جمهوری یمن در جنوب صنعاء انجام دادند و در پی آن صدای انفجارهای شدیدی شنیده شده است.

از سوی دیگر، نیروهای ارتش یمن با همکاری نیروهای کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله، در واکنش به ادامه جنایات سعودی، مرکز مخابرات ارتش عربستان سعودی را در منطقه المزحاف استان جیزان موشک باران کردند.

ارتش یمن و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله نیز در تازه‌ترین پیشروی خود در مناطق تحت اشغال داعش، دو منطقه «الجدعان» استان مأرب و «الیتمه» استان الجوف را آزاد کردند.

در همین ارتباط،‌ وزارت دفاع یمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که ارتش و کمیته‌های مردمی وابسته به جنبش انصارالله موفق شدند منطقه «الجدعان» استان مأرب را از اشغال عناصر القاعده خارج کنند.

شبکه المیادین در این باره گزارش داد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی پس از چند روز درگیری شدید با عناصر مسلح وابسته به حزب الاصلاح و عناصر تروریستی القاعده،‌ سرانجام موفق شدند به این پیروزی دست دست پیدا کنند.

از سوی دیگر، منابع محلی یمن گزارش دادند که در استان مأرب نیروهای ارتش و کمیته های مردمی توانستند دو پایگاه در جنوب اردوگاه "ماس" را بازپس بگیرند و عناصر القاعده را بیرون کنند.

در استان الضالع نیز نیروهای ارتش یمن با کمک کمیته‌های مردمی وابسته به انصارالله به پیشروی خود در منطقه «الوبح» ادامه می‌دهند و توانستند امنیت برخی مناطق و پایگاه‌هایی را که تحت اشغال داعش بود، بازگردانند.

منبع: فارس

۱۳۹۴/۳/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...