نسخه چاپی

طنازی های امید تدبیر زاده از هفته ای كه گذشت/ همه چی آرومه

نمونه دور اندیشی زود بازده اصلاحاتی

عکس خبري -نمونه دور انديشي زود بازده اصلاحاتي

رفتیم ببینیم مردم چی میگن، گفتن خوب شد که نشد بعد باز هم خواب دیدیم و دلمون خنک شد از این که یک فرد دور اندیش با توصیه های زودبازده در دولت اصلاحات پیدا کردیم. خوب می دونم که هیچش نگرفتین، اصلا شگرد من همینه که مجبور بشین خبر ها رو تا آخرش بخونین.

مردم چی میگن؟
ببین به ما ربطی نداره! خوب میگن ما هم مجبوریم بگیم دیگه! دانشجویان بسیجی ۶ دانشگاه تهران در نامه‌ای رئیس جمهور اعلام کردند:«برخورد‌های امنیتی دولت شما باعث خفقان شدید جامعه دانشجویی شده‌است...چه اقدام غیرنمایشی‌ای برای شنیدن حرف منتقدین انجام داده‌اید؟ شما و دولت تدبیرتان بارها دم از آزادی بیان و اعتدال در رفتار زده‌اید؛ اما آنچه خود در عمل نشان داده‌اید به‌ وضوح خلاف این بوده است. سانسور خبری و برخورد‌های امنیتی شدید دولت شما با منتقدین، عرصه را به نحوی تنگ کرده که موجب شده خفقان شدیدی جامعه دانشجویی را فراگیرد.» البته ما اصلا این حرف ها رو قبول نداریم، فقط نقل کردیم که بدونید این حرف ها هم هست.

خوب شد که نشد
حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور خبر منتشر شده مبنی بر اینکه وی رابط دولت و اصلاح طلبان، است را رد کرد. و او خیال جماعتی را راحت کرد. جماعتی که نگران بودند اگر رابطه که تا حالا شکل نگرفته بین دولت و اصلاح طلبان شکل بگیرد، دیگر هیچ کس در هیچ انتخاباتی حریف ائتلاف اعتدال اصلاحی نمی شود. خوب شد که نشد!

وای باز هم خواب!
«این روزها اگر راهتان به حرم مطهر امام خمینی(ره) افتاده باشد حتما خواهید دید که دیگر از آن مرقد امام مستضعفین و پابرهنگان خبری نیست بلکه با قصری باشکوه روبه رو می‌شوید که نمی‌تواند نماد امام مبارز و مخالف کاخ‌نشین‌ها باشد.»آقای کیهان شما ظاهرا آروم و قرار نداری و بناداری به همه گیر بدی؟! شما مثل این که نمی دونین بعضی ها خواب می بینن و برای بقیه اون خوابه با یه خاطره رو تعریف می کنن و بعد میشه اون چیزی که نباید بشه! لابد این کاخ ها رو هم خواب دیده!

آخیش دلم خنک شد
این همه ما از دست چینی ها حرص خوردیم، که بنجولات خودشون رو به ما صادر می کنن، حالا باید بیان منت بکشن که ما بهشون عسل زنبور هامون رو بدیم. چرا که مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران از درخواست چینی‌ها برای خرید ۵۰۰۰ تن عسل طبیعی ایرانی خبر داد و گفت: به دلیل ارزان بودن عسل فله‌ای، خریداران خارجی از جمله ترکیه و عراق این محصول را از ایران فله‌ای می خرند و به نام خود در کشورهای اروپایی عرضه می‌کنند.

دور اندیشی زود بازده
طبق اخبار واصله مصطفی معین در کتاب تاریخ شفاهی آموزش عالی ایران گفته:«در یکی از جلسات شورای عالی انقلاب فرهنگی که اساسنامه دانشگاه آزاد و یا ضوابط تأسیس مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی را (در اوایل دهه 1360) بررسی می‌کردیم، بنده به آقای هاشمی که به‌عنوان رئیس مجلس در آن جلسه حضور داشت به‌طور خصوصی عرض کردم آینده دانشگاه آزاد را با این مدیریت و شیوه‌های به کار گرفته‌شده، یک دانشگاه نمی‌بینم و در آینده آن را یک بنگاه تجاری و سیاسی ارزیابی می‌کنم.» و ما خوش حالیم که ایشان اییییییین همه دور اندیش بوده اند و توصیه هاشون کاملا جواب داده!

۱۳۹۴/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...