نسخه چاپی

غفور پیشنهاد ۲۵۰هزار یورویی را رد كرد

یك تیم لهستانی پیشنهادی به‌ارزش ۲۵۰هزار یورو در سال به امیر غفور داد اما وقتی او مبلغ این پیشنهاد را شنید، حتی حاضر به ادامه مذاكره نشد!

به گزارش نما به نقل از تسنیم، یک سایت خبری لهستانی نوشت: جاکوب مالکه، یک مدیر ورزشی شناخته شده در لهستان است. او اطلاعات جالبی از بازار نقل و انتقالات اروپا و پیشنهادهای تیم‌های قاره سبز به ملی‌پوشان والیبال ایران دارد.

مالکه در این باره گفت: سال گذشته، یک تیم لهستانی پیشنهادی به‌ارزش 250هزار یورو در سال به امیر غفور داد اما وقتی او مبلغ این پیشنهاد را شنید، حتی حاضر به ادامه مذاکره نشد. این پیشنهاد خیلی کمی برای او بود.

مالکه ادامه داد: همین موضوع برای سید محمد موسوی هم اتفاق افتاد. او پیشنهادی از لیگ روسیه داشت که به‌دلیل چشمگیر نبودن مبلغ آن،‌ قید بازی در لیگ روسیه را زد. سعید معروف اما تنها بازیکنی بود که به پیشنهادش از لیگ روسیه جواب مثبت داد ولی تیم زنیت،‌ مبلغ خیلی خیلی زیادی برای این نقل و انتقال هزینه کرد.

جاکوب مالکه، نام تیم‌های لهستانی و روسی را که خواهان امیر غفور و محمد موسوی بودند فاش نکرد. موسوی فصل گذشته با تیم پیکان، قهرمان لیگ برتر ایران شد و امیر غفور بیشتر فصل قبل را با مصدومیت در تیم متین ورامین گذراند.

۱۳۹۴/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...