نسخه چاپی

احداث ۱۰ بیمارستان در ایران توسط كره‌ای‌ها

كنسرسیومی متشكل از چند شركت كره ای با سرمایه گذاری یك میلیارد دلاری ۱۰ بیمارستان در ایران احداث می كند.

به گزارش نما پایگاه خبری بیزینس کره اعلام کرد: کنسرسیومی متشکل از چند شرکت کره ای شامل یک شرکت ساخت و ساز، یک شرکت تامین کننده تجهیزات پزشکی و یک بیمارستان دانشگاهی قرار است سال آینده یک پروژه بزرگ ساخت بیمارستان عمومی در ایران را شروع کنند.

شرکت های سامسونگ، جی اس و دائه لیم تلاش دارند تا این پروژه توسعه بیمارستانی در ایران را که به مدیریت دولت این کشور انجام خواهد شد را بر عهده بگیرند. هدف از این پروژه ساخت بیش از 10 بیمارستان عمومی در ایران در کنار یک مجتمع صنعتی داروسازی است.

هر کدام از این 3 شرکت کره ای، کنسرسیومی را با همکاری شرکت های طراحی، ساخت و تولید تجهیزات پزشکی تشکیل داده و درخواست هایی را به دولت ایران ارائه داده اند. گفته می شود که این کنسرسیوم همچنین شامل بیمارستان های دانشگاهی نظیر بیمارستان دانشگاه ملی سئول و بیمارستان دانشگاه کره است. این پروژه همچنین شامل ایجاد یک سیستم مدیریت بیمارستانی خواهد بود.

هزینه این پروژه یک میلیارد دلار برآورد شده و موسسات مالی کره ای شامل اکسیم بانک کره، قرار است این پروژه را تامین مالی کنند. دولت ایران پیشتر این درخواست را مطرح کرده بود. پیمانکار این پروژه قرار است اوایل سال آینده میلادی مشخص شود و دولت ایران در حال بررسی درخواست هایی است که از جانب شرکت های کره ای دریافت کرده است.

منبع: تسنیم

۱۳۹۴/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...