نسخه چاپی

گرانترین قرارداد تاریخ باشگاه های عربی

قرارداد 'یوسف المساكنی' تونسی با باشگاه 'لخویا' قطر به عنوان گرانترین قرارداد تاریخ باشگاه های عربی امضا شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از شبكه ورزشی 'الجزیره' این قرارداد كه پس از قرارداد 'حاتم الطرابلسی' با باشگاه 'آژاكس آمستردام' هلند بزرگترین قرارداد تاریخ باشگاه های تونس و كشورهای عربی است انعكاس وسیعی در كشورهای عربی داشته است.


مدیر برنامه های 'المساكنی' در گفت و گو با رادیو موزاییك تونس اعلام كرد: این قرارداد به مدت چهار فصل و نیم و به مبلغ 15 میلیون دلار بسته شده است.


'خالد القصبی' با اشاره اینكه ارزش فنی این بازیكن دلیل مبلغ بالای قرارداد است ، افزود: باشگاه 'مونت پولیه' فرانسه آخرین باشگاهی بود كه المساكنی پیش از پیوستن به لخویا با آن مذاكره كرده بود.


وی اظهار داشت: این قرارداد واقعا یك قرارداد تاریخی است و پیش از این سابقه نداشت كه یك بازیكن عرب با پیوستن به یك باشگاه عربی چنین مبلغی دریافت كند.


القصبی بیان كرد: 20 درصد از این قرارداد به باشگاه 'الملعب' تونس به عنوان باشگاه اصلی بازیكن، شش میلیون دلار به باشگاه ورزشی 'الترجی' یعنی باشگاه كنونی وی پرداخت می شود و بقیه مبلغ سهم خود بازیكن است.


رییس بخش فوتبال باشگاه لخویا نیز در گفتگو با رادیو موزاییك گفت: با وجود درخواست های دیگری از سوی برخی باشگاه های اروپایی ما مجبور بودیم با این مبلغ این بازیكن را در اختیار بگیریم.


'بلال ولید' افزود: ما این بازیكن را از مدت ها قبل به خصوص هنگامی كه با تیم ملی تونس در جام ملت های آفریقا بازی می كرد زیر نظر داشتیم و به این نتیجه رسیدیم كه او یك بازیكن نخبه است و می تواند هنر بیشتری از خود نشان دهد.

۱۳۹۱/۴/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...