نسخه چاپی

ژاوی: از تماشای فوتبال پیرلو لذت می‌برم

هافبك آبی‌و‌اناری پوشان كاتالونیا در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا به تمجید از هافبك یوونتوس پرداخت.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، ژاوی در آستانه دیدار فردا شب (شنبه) بارسلونا مقابل یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا که قرار است در ورزشگاه المپیک شهر برلین برگزار شود، در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا در تمجید از هافبک ملی‌پوش بانوی پیر گفت: پیرلو استعدادی غیرقابل‌ سنجش است، فوتبالیستی که از تماشای فوتبالش لذت می‌برم و طرفدارش هستم. به نظر من او در چند سال اخیر بهترین بازیکن ایتالیا بوده است.

وی افزود: آندره‌آ همیشه الگویی برای بازیکنان دیگر بوده است، بازیکنی که همه او را به رسمیت می‌شناسند و تأثیر بسزایی در فوتبال جهان داشته است. پیرلو در سن 18 سالگی هم توانایی باز کردن گره بازی را داشت و با توجه به اینکه حالا کمی عقب‌تر بازی می‌کند، هنوز هم همینطور است. ارزیابی متناقصی در مقایسه من و پیرلو صورت می‌گیرد در حالی که من در پست هافبک بازیساز متمایل به حمله کار می‌کنم و او حالا در پستی عقبت‌تر به میدان می‌رود.

هافبک 35 ساله بارسلونا که پس از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا دوره 24 ساله‌اش حضورش در این تیم با پایان می‌رسد و راهی السد قطر خواهد شد، تصریح کرد: من و پیرلو همدیگر را دوباره خواهیم دید، شاید در قطر یا جای دیگر ولی فکر نمی‌کنم این اتفاق در فوتبال رخ بدهد.

۱۳۹۴/۳/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...