نسخه چاپی

حمله صاحبخانه به دو دختر مستاجر با ساطور

پدر و پسر نوجوان در حمله خشن به خانه دو خواهر كه مستأجرشان بودند، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند. صدای شكستن شیشه‌ها و فریاد‌های دختر جوان، همسایه‌ها را از خانه‌شان به بیرون كشاند. دختر فریاد می‌زد و گریه می‌كرد تا پسر همسایه را از خانه‌شان بیرون كند، او دیگر توان شنیدن تهمت‌های صاحبخانه‌شان را نداشت.

به گزارش نما به نقل از ایران: پدر و پسر نوجوان در حمله خشن به خانه دو خواهر که مستأجرشان بودند، تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند. صدای شکستن شیشه‌ها و فریاد‌های دختر جوان، همسایه‌ها را از خانه‌شان به بیرون کشاند. دختر فریاد می‌زد و گریه می‌کرد تا پسر همسایه را از خانه‌شان بیرون کند، او دیگر توان شنیدن تهمت‌های صاحبخانه‌شان را نداشت.

بلافاصله پس از این درگیری «سیمین» با پلیس 110 تماس گرفت و آنها را در جریان ماجرا قرار داد اما پس از رسیدن مأموران پسر صاحبخانه منکر هرگونه دعوا و درگیری با دختر جوان شد. سیمین 31 ساله برای تشکیل پرونده و شکایت از پسر صاحبخانه به کلانتری 136 فرجام رفت و در بازجویی‌ها به مأموران گفت: با خواهرم در خانه نشسته بودیم و تلویزیون تماشا می‌کردیم که ناگهان پسر صاحبخانه با ساطور و در حالی که نزد پدرش بود وارد خانه شد، من و خواهرم که ترسیده بودیم هرچه تلاش کردیم آنها را از خانه بیرون بیندازیم بی‌فایده بود، او هر لحظه عصبی‌تر می‌شد و به ما تهمت ناروا می‌زد.

وقتی خواستم بیرونش کنم شیشه‌ها را شکست، همان لحظه من نزدیک شیشه‌ها بودم و در اثر ریختن آنها آسیب دیدم. این دختر جوان در حالی که بغض راه گلویش را بسته بود، ادامه داد: از وقتی که پدر و مادرم را در سانحه تصادف از دست داده‌ایم همراه خواهر 17 ساله‌ام با خاله‌مان زندگی می‌کنیم و این بی‌انصافی است که عده‌ای از این مسأله سوء‌استفاده کرده و به ما به دلیل نداشتن پدر و مادری که از دستشان داده‌ایم و داغ نبودشان همیشه بر شانه‌هایمان سنگینی می‌کند تهمت ناروا زده و بدون هیچ حرمتی ناسزاگویی می‌کنند.

پس از ادعاهای سیمین، خواهر کوچک‌ترش نیز به پلیس گفت: از چند روز پیش سر مسائل قبض آب و برق با صاحبخانه‌مان بحثمان شده بود، آنها همیشه اذیتمان می‌کردند و حتی پدر خانواده با خاله‌مان که سرپرست ما است با لحن بدی صحبت کرد و باعث ناراحتی و رنجش ما شد، پس از آن پدر و پسر 16 ساله بی‌اجازه وارد خانه‌مان شدند و با شکستن شیشه تهدیدمان کردند و آبرویمان را در محل بردند. با ادعاهای این دختر جوان پرونده برای رسیدگی بیشتر به دادسرای ناحیه 4 رسالت سپرده شد اما از آنجایی که پسر خانواده سنش کمتر از 18 سال بود پرونده به بازپرس شعبه اول دادسرای 29 اطفال ارسال شد.

در این شاخه مرد صاحبخانه پیش روی تیم تحقیق قرار گرفت و با اصرار بر بی‌گناهی، تهدید و ناسزاگویی به این دو دختر را نپذیرفت. وی در این باره گفت: دخترها مستأجر خانه من هستند، از وقتی زیرزمین خانه را به آنها اجاره دادم پس از گذشت مدتی متوجه رفتارهای مرموز دختر بزرگتر شدم. او هر بار با برخوردهای نامناسب به من و خانواده‌ام ناسزاگویی می‌کرد و در خانه را محکم به هم می‌کوبید، آنها مدتی است برای من و خانواده‌ام مزاحمت ایجاد کرده‌اند.

در همان روز آنها با اعتراض من به پرداخت نکردن هزینه‌های مصرفی بحث کردند به طوری که ساعت 2 نیمه شب با داد و فریاد همسایه‌ها را صدا زدند و شروع به ناسزاگویی کردند، این دختر حتی شیشه‌های خانه‌مان را شکست و با همسرم کتک‌کاری کرد و حالا تقاضای رسیدگی به این پرونده را دارم چرا که پیش از این ماجرا من از آنها شکایت کرده بودم. با اظهارات عجیب این دو همسایه پرونده در پیچ و خم‌های قضایی قرار گرفت و بنابر اظهارات مرد صاحبخانه، یکی از شاهدان در تأیید صحبت‌های وی در دادسرا حاضر شد و گفت: ساعت 2 شب در خانه بودیم که با فریاد‌های دختر جوان از خانه‌هایمان بیرون ریختیم، او داد و فریاد زده و آبروریزی راه انداخته بود، بعد با آرنج به شیشه‌ها کوبید و زخمی شد. سیمین این شاهد را دروغگو دانست و گفت: من هیچ‌کدام از این حرف‌ها را قبول ندارم آنها می‌خواهند به ما تهمت نابجا بزنند، کسی که باعث مزاحمت ما شد پدر و پسر بودند که بی‌اجازه وارد خانه شدند و با شکستن شیشه‌های خانه تهدیدمان کردند.

در این میان پسر 16 ساله خانواده که اظهار بی‌گناهی می‌کرد در بازجویی‌ها به بازپرس مشفق گفت: در آن روز من امتحان داشتم و در حال درس خواندن بودم که از حیاط صدای داد و فریاد را شنیدم، وقتی از پنجره بیرون را نگاه کردم دیدم سیمین به پدرم ناسزا می‌گوید و وقتی مادرم از خانه خارج شد باهم درگیری لفظی پیدا کردند و در این مدت من فقط یک‌بار از خانه بیرون رفتم تا مادرم را به خانه برگردانم، من اصلاً به خانه آنها نرفتم.

بنابر این گزارش، نظریه پزشکی قانونی سیمین نیز نشان می‌داد وی در اثر اصابت جسم سخت در 4 تا 5 روز گذشته آسیب دیده است، همچنین سه خراش سطحی طویل قدام ساعد راست و سطح داخلی آرنج راست و قدام بازوی راست و قرمزی ناحیه تحتانی روی دست‌های این دختر وجود داشت و کبودی‌ها نیز حاکی از ضرب و جرح بوده است. بنا بر این گزارش پدر و پسر با اتهام تخریب عمدی مجرم شناحته شده اند و پرونده شان پس از قرار مجرمیت برای صدور حکم به دادگاه جزایی و عمومی تهران ارسال شد.

۱۳۹۴/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...