نسخه چاپی

استخدام 252 نفر در پتروشیمی بوشهر

استخدام 252 نفر در پتروشیمی بوشهر در عسلویه مدیر كار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از استخدام 252 نفر در پتروشیمی بوشهر در عسلویه خبر داد.

به گزارش نما ، یوسف امینی عصر امروز در نشست مسئولان پارس جنوبی اظهار داشت: تلاش برای جذب جوانان بومی و متخصص در پارس جنوبی از برنامه‌های سازمان منطقه ویژه است و در این مسیر از هیچ فعالیتی دریغ نمی‌کنیم.

مدیر کار و خدمات اشتغال سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر برای جذب 252 نفر در این پتروشیمی در هفته آخر خرداد ماه خبر داد و افزود: 80 نفر از این نیروها صرفا از میان داوطلبان بومی استان بوشهر استخدام خواهند شد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی بوشهر طی اطلاعیه‌ای از جذب 252 نفر از طریق آزمون استخدامی خبر داده گفت: پتروشیمی بوشهر بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه استخدامی از بین متقاضیان مرد واجد شرایط در مقاطع تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس و فوق لیسانس پس از کسب موفقیت در آزمون کتبی، مصاحبه عمومی و تخصصی، معاینات پزشکی، با انعقاد قرارداد طبق قانون کار مدت معین (تأمین اجتماعی) دعوت به همکاری می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه 80 نفر از این نیروها صرفا از میان داوطلبان دیپلمه بومی استان بوشهر پذیرش خواهند شد افزود: لازم است این داوطلبان در رشته‌های ریاضی، فیزیک، تجربی، مکانیک و برق موفق به اخذ مدرک دیپلم شده باشند که در سایر رشته‌های تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز با اولویت نفرات بومی در شرایط مساوی نسبت پنجاه درصد بومی خواهد بود.

امینی با بیان اینکه شرط حداقل معدل برای فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های سراسری 13، دانشگاه‌های آزاد، پیام نور و غیر انتفاعی 14 و برای دانشگاه‌های علمی و کاربردی 15 است گفت: دارا بودن حداکثر 34 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و 30 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس، 28 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و 26 سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم تا تاریخ برگزاری آزمون کتبی برای داوطلبان شرکت کننده در این آزمون الزامی است.

مدبر کار و خدمات اشتغال پارس جنوبی، ساعت 24 بیست و دوم خرداد ماه را آخرین فرصت برای ثبت نام در این آزمون عنوان کرد و افزود: داوطلبان علاقه‌مند به شرکت در آزمون استخدامی پتروشیمی بوشهر برای اطلاعات بیشتر به سامانه ثبت نامی آن شرکت مراجعه و پس از ارائه اطلاعات درخواستی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

۱۳۹۴/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...